"A személyzet alszik."

Fordítás:The staff sleeps.

4 éve

8 hozzászólás


AteeBoy

A szemelyzet egyes szam, hiaba tobben vannak benne.

4 éve

maricusi

a személyzet az több emberből áll, nem sleep -nek kellene lenni?

4 éve

papoo47
papoo47

Én is ezt kérdezem

4 éve

BigJacaranda

Igen, én is ezen gondolkodtam az "s" kitevése előtt

4 éve

FarsangMark

Mért asleep

4 éve

robikacska

Baromsàg asleep

3 éve

espontapon1

Mit jelent az "asleep"?

1 éve

BorosanEszter

a személyzet nem több emberből áll. Én the staff sleep -t írtam mert nem egy személyre gondoltam és nem fogadta el

7 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.