"Iwantaplateofrice."

Çeviri:Ben bir tabak pilav istiyorum.

4 yıl önce

66 Yorum


banudgn

ingilizce algilayin ama turkceye uygun ceviri yapmaniz gerek two kilos of sugar: sekerin iki kilosu :) degil iki kilo seker

4 yıl önce

Sselindemir

two kilos sugar dersek ne olur. of un ordakı anlamı ne anlayamadım

3 yıl önce

fromdark1

Orda bağlaç görevindd kilo ve şekeri birbirine bağlıyor

3 yıl önce

evinars

of -ın,-in demek değil mi o zaman pilavın tabağı olmaz mı?

4 yıl önce

Viforvendetta

tamlamalarda da of kullanılıyor.
a glass of water = bir bardak su

4 yıl önce

Edolayn

thank you nice answer

2 yıl önce

Halil10

Çok güzel

3 yıl önce

NesliIsQueen

Bu da pilava taktı nfmwöjfeişjd

1 yıl önce

senanurelmali

OF (IN) (İN) ANLAMI KATIYORSA NASIL BÖYLE BİR ÇEVİRİ OLUŞUYOR??

2 yıl önce

mehmetirin263555

Arkadaslar of genelde nin nın anlami icin kullanilir ama bu her zaman boyle degildir bazen de tamlamalara gelir

1 yıl önce

AdemErdoan

İsterim değil mi istiyorum şimdiki zaman

4 yıl önce

Viforvendetta

want ve o türdeki fiiller(state verbs) ing almadıkları için her iki zamanda kullanabiliyoruz

4 yıl önce

hasretulas

ben plate of rice of rice nın türkçe karşılığını anlayamıyorum tabağın mı ?

4 yıl önce

sude_ece_1304

ben bir tabak pilav istiyorum anlamına geliyor

3 yıl önce

Serra345919

Bir tabak pilav demek

1 yıl önce

makaymaz

Ya want to olmaz mi

3 yıl önce

MelihGVEN

Bir yerine binyazrim yanlış :((

3 yıl önce

adil_english

Want i Birleşik okuyunca wanna anlıyor .s. s

3 yıl önce

alkavas

i yazdik diye yanliş diyor yahu illa I olacak

3 yıl önce

Turkiyem.

Cunku ingilizcede buyuk i yok.

3 yıl önce

lhanYulug

Ben pilav tabagini istiyorum yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

mayil51

eğer rice "s playt olsaydı

2 yıl önce

Serra345919

Çünkü yanlış. O "Bir tabak pilav istiyorum."

1 yıl önce

OuzhanAca0

Bir tabak pilav istiyorum yazdım kabul etti ama ''of'' cümleye hangi anlamı kattı çözemedim yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.

3 yıl önce

MuratBekta6

burada "bir tabak pilav" derken tamlama olduğu için mi of kullanılıyor? başka kullanımı var mı ?

3 yıl önce

DoguKlc

Pilav tabağı istiyorum. Bu doğru bir cümlemi? Anlam karmaşası yaratır mı?

2 yıl önce

Cengizseyh

I want isterim demek değil mi niye istiyorum denmiş

2 yıl önce

ruhawi

"pilavdan bir tabak istiyorum" cümlesini kabul etmedi. mantık olarak nesi yanlış ki?

2 yıl önce

eren1326

of burda gereksiz olmuş gibi bana mantıksız geldi pirinç'in filan olması gerekmezmiydi lütfen bi açıkla yapan olursa sevinirim

2 yıl önce

isma1l72

Arkadaşlar yalnızım takip edin :D

2 yıl önce

cem459395

Of ama ya

2 yıl önce

arda-kun

ben tabakta bir pilav istiyorum dedi kabul etmedi bir tabak pilav istiyorum la aynı şey

2 yıl önce

Fthkpnr

Takip edin arkadasim yok

2 yıl önce

ADEMPower

Aaaaaaaa

2 yıl önce

wunfair

istiyorum kelimesindeki şimdiki zaman eki yanlış kullanılmış.

2 yıl önce

Smeyra582244

Want "ing" eki almaz bu yüzden simdiki zaman ve geniş zamanda aynı kullanılıyor

8 ay önce

Tuba.denizceylan

be bir pirinç tabağı isterim ise anlam of ne alaka

2 yıl önce

Guluw2

Turkceye ceviri puanim 0

2 yıl önce

Mehmet394098

Uyeler arası konusma olsa dahada iyi olacak

2 yıl önce

cansu795978

Of 》 in . In demekse tabagin olmiyor mu ?

2 yıl önce

Nazolu
Nazolu

aslında rice pirinç demektir

1 yıl önce

orcunozbay35

pirinç tabağı yazdım kabul etmedi. haksızlık!

1 yıl önce

KamilAkkay

Rice ile rise ın okunuşu aynı nasış ayırocaz

1 yıl önce

Blent870878

Bu soruyu "bir tabak pilav istiyorum" diye cevapladım ama bilgisayar yanlis cevap verdigimi yazdi dogrusunu "bir tane pirinc tabagi istiyorum"diye cevapladı sonra tekrar bu soruya sıra geldi bende bilgisayarin verdigi cevabi yazdim "bir tane pirinc tabagi istiyorum" dedim bu seferde yanlis cevap verdigimi söyleyip "bir tabak pilav istiyorum" diye cevapladı sinir oldum bazen sapıtıyo uygulama

10 ay önce

YlmazEmre

Ben bir tabak da pilav istiyorum neden olmadı?

1 yıl önce

Shahrazad26

The adjective / noun order is backwards here. Is it an exception?

1 yıl önce

mehmeremin

Yaw herkez bişe yazmış ey vallah bu( of -ın ...vb ) bunlaar necidir burda hacı ya biri açıklama yapsın

1 yıl önce

Keremzko1

eve pilavın tabağı olması gerek

1 yıl önce

OrhanKorkm4

Ben tabak da bir pilav istiyorum olmadi

1 yıl önce

AyeNevinBO

şimdiki zaman nasıl oluyor?

1 yıl önce

Serra345919

Ben bir tabak pilav istiyorum.

1 yıl önce

jasminkarol

a eksik diye yanlış denmez...

4 yıl önce

ozguragarr

bir demedim etmedi

3 yıl önce

zeynepnilsuztrk

-nın -nin eki yanlış yazılmış

3 yıl önce

faruk246

naber

2 yıl önce

Yasemin507077

Why lanet olsun lan trhsgydcu8uggdyodyosyosjlydyjdbhf

1 yıl önce

smooth94

Plate of rice pilav tabağı olarak çevrilmezmi

4 yıl önce

gizmust

Çevrilebilir zaten o yüzden 'ben bir pilav tabağı istiyorum' denildiğinde de kabul ediliyor

4 yıl önce

hasretulas

lütfen yardımcı olalım Ayaklanma gurubu (:

4 yıl önce

sezer139

Tabagin icinde pilav istiyorum neden olmaz

3 yıl önce

Nejatzer

Icinde anlami veren bir ek var mi ki

3 yıl önce

BossCaptur

bir tabak pilav istiyorum mu dersin garsona yoksa bir tabağın içinde pilav mı dersin ?

2 yıl önce

DoguBulut

Ben tabakta pirinç istiyorum olacak doğrusu

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.