"Bu çocuk karanlıktan korkuyor."

Çeviri:This child is afraid of the dark.

July 7, 2014

12 Yorum


amerhaba

neden den- dan varken of kullandık yani The kid fears from dark olmuyor?

September 27, 2014

Selcen_Ozturk

İngilizcedeki kullanım öyle. edatları-ekleri genelde birebir çeviremiyoruz.

her zaman şu şekilde öğrenmeye çalışın:

to be afraid of something: bir şeyden korkmak

September 27, 2014

EmreSevin

This child afraids the dark? neden olmuyor?

March 22, 2015

Elifcik61

Afraid her zaman of ile birlikte kullanılır

May 30, 2015

efekentli.naz

bence de onu kabul etmeli

June 17, 2015

smetYrtmc

This child afraids of of the dark yanıtının neden kabul edilmediğini açıklayacak kimse yok mu? Geniş zaman 3.tekil şahısta fiile -s gelmeli değil mi?

May 26, 2016

sdursun

Kid ile child hangi durumlarda kullanılır

March 10, 2015

merDurmu2

Çocuklar için

May 23, 2015

EmirHan20

'This child' yerine 'This kid' desek olur mu

July 7, 2014

Viforvendetta

olur.

July 7, 2014

Xeralp

scares yazdım olmadı :/

April 15, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.