1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He appears in the book."

"He appears in the book."

Çeviri:O kitapta görünür.

July 7, 2014

29 Yorum


ugurbasak

O kitapta geçer


Crazyboyy

buradaki appear kitapta geçer anlamında mı?


Sudenaz711198

Hayır görünmek anlamı!


murattemurtr

Geçer demek istese He passes in the book demez miydi?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Kitapta ortaya çıkar


merv.ercan

    Ben de kitapta ortaya cikar yazdim kabul etmedi


ahmethulusikmrc

    ortaya çıkmak ve görünmek bu cümle için aynı manaya gelmiyor mu?


Anonymous-1

    Bu cumle nerede kullanilir acaba ?


adaal4

    Kelimenin türkçe karşılığını olduğu gibi copy paste yapmamak lazım. O kitapta geçer/geçiyor.


Nazolu

    Sanki burda o kitabın içindeymiş gibi görünür denmesi için as kullanılmalı


veli127035

    O kitabın içinde görünüyor


melek718946

    O kitapta belirir kabul edilmeli idi


NuriCanAta

    KİTAP YAZILIRKEN EMEĞİ GEÇMİŞ ADI YAZILMIŞ...


alaskaviolets

    Kitapta görünür o yazdım kabul etmedi. Devrik yazdım sadece, cümlenin anlamı değişmedi ki


smail663551

    Go school the I . Yaz madem anlamı değişmedi nasılsa.


cansariduman

    Kitapta görünüyor dedim kabul etmedi


quamid.

    Kitapta görünmek zaten saçma bir kullanım. Belirmek kelimesinin doğru cevap sayılıp görünmenin kaldırılması gerek.


uzsel

    "o kitap da gözükür" neden kabul edilmiyor


CigdemFurat

    Appear başvurmak degil miydi ya


tesla02

    O apply appear ise görünmek


melek718946

    Sozlukte appear gorunmek belirmek olarak gecer


yesimblgrc

    appears ortaya çıkmak anlamına gelmiyor mu?


dirtclass

    O kitapta gözüküyor neden olmadi


MeHMeDSaMiL55

    Geniş zaman cümlesi gözükür yaz olur


undersea10

    o kitabında görünür

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.