1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim bacaklarım asla ağrıma…

"Benim bacaklarım asla ağrımazlar."

Çeviri:У меня никогда не болят ноги.

January 26, 2020

5 Yorum


gulaarustemzadee

ya birisi bana bu zamirleri, padejleri, iyelik.......falan fılan... anlata bilirmi? nerede ne kullanılır anlamıyorum,


Cagatay0404

Waow, bu özel ders veririm.)


Inna265118

Мои ноги никогда не болят


Evrenbaris1

doğru yaptım ama yanlış diyor?


_4resul4_

У меня не болят ноги никогда, Bu şekilde neden olmuyor? (01,07,2021)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.