1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "İşte benim atım ve işte seni…

"İşte benim atım ve işte seninki."

Çeviri:Вот моя лошадь, а вот твоя.

January 26, 2020

10 Yorum


Emellger

Aynısını yazdım


FaritGaybu

Kafan karisdi ☹☹


BurakCivan4

At dişi bir kelime mi ?


BurakCivan4

Ama sessizle bitiyor. Erkek bir kelime olmasi gerekmez mi?


nerilith

Sonunda мягкий знак yani yumusatma harfi var. Sonda bu varsa genelde disi oluyor kelime


EmreMAKAK

С щщз - _= **(


dursun730397

Klavyenin,hem de sanal klavyenin kurbanı oldum.Bir de hızlı davranmaj,zamanla yarışmak adına insanın dikkatinden kaçan bir şeyler oluyor kesinlikle.Tuşlara fareyle dokunduruyorum ,yazıldı sanıyorum.bir de bakıyorsun bir iki harf çıkmamış.Siz siz olun benim gibi acale etmeyin.zira bütün emğiniz boşa gidebiliyor.Sakin ve acele etmeden yazarsanız ,bir de son gözden geçirmeyi yaparsanız olası kayıplardan kurtulmuş olursunuz....


dursun730397

Bu klavye insanın moralini bozuyor.Yazmaktan ikibüklüm oldum,sağ avucumun bileğime yakın olan kısmından nohut gi şişkinleti ,acıyor da...


eLTuRco07

" и " yazılmalı "a" daha çok "ise" anlamında kullanılıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.