1. Fórum
  2. >
  3. Tópico: Esperanto
  4. >
  5. "La birdo demetas malgrandan …

"La birdo demetas malgrandan ovon."

Tradução:O pássaro põe um pequeno ovo.

January 26, 2020

3 Comentários


Mauricio_3333

Karuloj, Mi havas iun dubon pri tiu frazo. Ŝajnas al mi, ke la verbo 'demeti' signifas, en la portugala lingvo, ezkzemple, "tirar a roupa". En mia vortaro, la verbo por "pôr ovos" estas 'elmeti'. Do, mi demandas, ĉu la taŭga esprimo ne estus: 'La birdo elmetis malgrandan ovon.' Dankon.


Celioluzverde

Nur opinio mia, kompreneble:

Ina birdo LIVERAS (aŭ NASKAS) ovojn.


DantonCFra

Minha resposta (O pássaro põe ovo pequeno)???

Aprenda esperanto em apenas 5 minutos por dia. De graça.