"Theshoesdonotfit."

Fordítás:A cipő nem jó méretű.

4 éve

26 hozzászólás


TimeaSzamo

Ez igen! Azt írtam hogy a cipő nem passzol, és elfogadta! Ügyes! :-)

4 éve

barnak01
barnak01

Ez biztos vmilyen magyar focicipő lehet. ;-)

4 éve

Sheeeva

én is azt írtam, de nekem nem fogadta el...

3 éve

Lipcse1

A cipő nem illik, szintén jó, szerintem. Az, hogy a cipő nem illik rám, amit a program helyesnek talált volna, egyáltalán nem logikus. Hogy rám, vagy rá nem illik a cipő, az angol mondatból nem derül ki.

1 éve

johalasz46

Fit = megfelel, alkalmas, illik, passzol...Tehát a mondat semmiképpen " nem jó méretű ", avagy "méretes". És nincs a mondatban: "jó" sem! helyesen: nem passzol, nem illik, nem alkalmas stb...Jelentettem.

10 hónapja

francifrancii

Illeszkedik-et nem kene elfogadnia?

4 éve

Transylvanus

A passzolás nem magyar szó. Semmiképpen nem felel meg a "nem passzolnak" fordítás.

2 éve

Leucistristia
Leucistristia

Ha a passzol jó, akkor a stimmel is jó, rétegnyelv. De ez nem németóra.

1 éve

sscream

shoeS nem többes szám?

4 éve

Gy.B.

Mivel páros holmi, ezért használunk többes számot, de attól még egyes számnak fordítjuk.

3 éve

sscream

Értem, hogy mivel páros, többes szám. Akkor viszont hogyan szól többes számban? ;-)

3 éve

Gy.B.

Pont ugyanígy.

Esetleg lehet olyanokkal "operálni", mint a "you" esetében. Ott sem tudod, hogy "te" vagy "ti"...

Ha hangsúlyozni akarják, hogy "ti" akkor ilyeneket mondanak:

"You both" (ha ketten vannak), "All of you", "You guys." stb.stb.

Pl. ha a "pair of"-ot használod, akkor mindenki tudja, hogy egy vagy több PÁR cipőről beszélsz.

This two pairs of shoes do not fit.

3 éve

gotaTemesv

Szerintem ugyanazt jelenti : nem jó a cipő mérete! Persze értelmileg és nem szó szerint.

3 éve

agnesadel

" A cipő nem megfelelő méretű" választ miért nem fogadja el, ha "A cipő nem jó méretű" a megoldás? Mi a különbség a kettő közt?

3 éve

agnesadel

Ez igen!! Ugyanez volt az előző mondat. Az előzőnél egyes számban volt megadva a helyes válasz, a jelenleginél többesben ("cipők" !). Akkor most miről is beszélünk?

3 éve

Gy.B.

Arrol amit meg nem sikerult megertened, es persze nem nezel utana, hanem itt ertetlenkedsz, mint a tobbi tanulo. (80%) Az angoloknal a paros dolgok (pl. a cipo, a nadrag...) csak tobbes szamban allhatnak. Te dontod el, hogy eppen egyes vagy tobbes szam-e amirol beszeltek.

Amugy a jelenleginel "cipo" es nem cipok a megadott valasz.

Valoszinu, hogy amikor arrol beszelsz, hogy nyom a cipo, akkor egyes szamra gondolsz... Sokszor meg szovegkornyezet sem kell hozza, hogy tudd, mit kell hasznalni a magyar forditasban.

3 éve

ficula43

Az írtam, hogy " A cipő nem stimmel" nrm fogadta el, pedig ezt felénk gyakran használják.

2 éve

aptg.gabi

Gy. B. Köszönet a sok magyarázatért! Így van pár lecke, amit talán megértek.

1 éve

LszlRekvny

Azt írtam, hogy a cipő nem kényelmes. nem fogadta el :-(

1 éve

Maci1946

Nekem sem. Kiírta helyes válasznak, hogy "A cipő nem méretes". Eszem megáll!

1 éve

Zeroexchanger

A cipő nem méret ez miért ne jó ?

1 éve

Revand
Revand

A példa alatt adott megoldás: A cipők nem illenek rá, nem felel meg a példamondatnak. Abból hiányzik, hogy kire nem illenek. A kettő közül az egyiket javítani kell.

10 hónapja

Revand
Revand

Aranyos! Most ezt szerette volna válaszul: A cipő nem illik rád. Kétszer egymás után sem tud azonos választ adni. Cseréljék már ki!

10 hónapja

TrcaZita

Nem illik a cipő - nem fogadta el. Se a méret, se a jó - szó nem szerepel az angolban. Tehát "szabad+ forditású

10 hónapja

TrcaZita

Nem illik a cipő - nem fogadta el, pedig a fit - ezt is jelentheti

9 hónapja

BknyiZsolt

A cipők nem alkalmasak ugyan az nem?

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.