Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Pies jest szary."

Tłumaczenie:The dog is gray.

4 lata temu

17 komentarzy


CychaMarycha

Napisalam grey i mi nie uznalo ..

4 lata temu

Ewelaaaa

bo pisze się "gray"

3 lata temu

Shadowhunter0417

Napisałam "The dog's grey" i mi nie uznało! Czemu?

4 lata temu

Ewelaaaa

bo pisze się "gray"

3 lata temu

d0min00

"Is", "are" itp. nie mozna skrocic dodajac do rzeczownika. Moglbys napisac: "He's dog is gray", co jest poprawne ale nigdy "dog's gray"

4 lata temu

koofaya
koofaya

Możesz napisać "His dog is gray", albo "He's a gray dog", albo "He's got a gray dog", albo "The dog's bowl is gray", ale nie "He's dog is gray".

3 lata temu

Adam888755

Bo chcą mieć is , a nie 's

9 miesięcy temu

AmelkaWiel1

,lotwe.-.-

7 miesięcy temu

AgnieszkaS17937

Udzieliłam poprawnej odpowiedzi. Została odrzucona.

2 miesiące temu

IGOR6123

Mam psa

1 miesiąc temu

Michaelkoxxd

napisałem " Dog is gray " i mi nie uznało Pies jest szary lol

2 lata temu

koofaya
koofaya

Nie uznało, bo w tym wypadku definite article "the" jest niezbędny. Poprawnie byłoby np. Dogs are gray (in general).

2 lata temu

Michaelkoxxd

definite article nic nie pisali o tym w zadaniu tylko kazali przetłumaczyć "pies jest szary" ;d

2 lata temu

Hania-20042004

Kiedy ,,Pies jest szary" to mi ni uznaje, a kiedy oni tak piszą to niby wszystko jest Ok.

1 rok temu

AmelkaWiel1

PIES NIE JEST SZARY !!! TO KLAMSTWO!!! MOJ PIES JEST BRĄZOWY!!!!!!!! xDDDDD

7 miesięcy temu

DominikaGa2

Czemu uznało mi grey, a nie gray?

4 lata temu

pkrysiak

Obie formy są poprawne i mogą być stosowane zamiennie.

4 lata temu