"De vrouwen drinken water."

Vertaling:The women drink water.

4 jaar gelden

8 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


harkatmaha

bij mij staat er de vrouwen drinken dus ik had opgeschreven the womans drink maar het is toch fout

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Het meervoud van woman = women.

2 jaar gelden

evy.hendriks

het is drinks en niet drink!

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Drinks wordt alleen gebruikt bij de derde persoon enkelvoud.

  • The woman drinks - De vrouw drinkt
  • The women drink - De vrouwen drinken
2 jaar gelden

Yaeldejong

Man - man Men -mannen

Woman - vrouw Women - vrouwen

1 jaar gelden

Imke103417

ik had woman ingetypt maar het hoorde dus women te zijn de fout van Duolingo. Zucht...

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • Woman = enkelvoud = Vrouw
  • Women = meervoud = Vrouwen

Staat op deze pagina trouwens al meerdere keren vermeld.

1 jaar gelden

Imke103417

thanks voor de info

g.r Imke

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.