"Red as a tomato"

Fordítás:Piros, mint egy paradicsom

4 éve

21 hozzászólás


Rudolf515400

Piros mint a paradicsom, nem sárga. Elhagyott a feleségem a Sára.

2 éve

Bee_17

Én először pirosat írtam be és nem fogadta el, most hogy vöröset írtam megadta a pirosat másik jó megoldásként, ez most akkor hogy van?!?

4 éve

pappnatasa

Pirosat irtam es jo volt

3 éve

rEnglishKate

Én azt írtam:piros mint a paradicsom és elfogadta

3 éve

kissroi667

Ja nekem is

3 éve

peter8807

Én túl gondoltam és azt írtam hogy Elpirult.

2 éve

Viktor844899

Miért kell mindig ugyanazt a mondatot nyomatni?!

3 éve

gergely.pa

Ismetles a tudas anyja...

2 éve

SzCsHajnal

hogy tanulj belőle

1 éve

szlkaijudi

Helytelen magyar mondat

2 éve

vasvariistvan

Miért?

5 hónapja

BdogSzalki1

Nekem is elfogadta

3 éve

BoldiBa

Itt inkább "like"-ot használnak nem "as"-t, nem?

2 éve

AgnesBedo

Szerintem is! Like. Like :-)

2 éve

Phreshhh

a "paradicsom piros" sem jó neki. pedig az is jó.

2 éve

Tomi54524

mert ott az "as" ami csak annyit jelent röviden pl. mint

2 éve

Wictor83

Nem úgy van, hogy "As red as a tomato"?

2 éve

H.K.Lianna

Én a mint helyet mit írtam és azt dobta ki hiba máskor pedig elfogadta...

1 éve

Tnde257370

Ezt írta helyesnek: piros, mint a paradicsom

1 éve

villoplusi

as- ez így kell kiejeteni?

7 hónapja

flwacce
flwacce

"Red LIKE a tomato" vagy "AS red AS a tomato" soha (?) "red AS a tomato"

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.