"The book is about the dog."

Μετάφραση:Το βιβλίο είναι σχετικά με τον σκύλο.

πριν από 4 χρόνια

3 σχόλια


Nikos2017

Και αυτά νομίζω πως είναι σωστά: "το βιβλίο σχετίζεται με το σκύλο" & "το βιβλίο είναι σχετικό με το σκύλο"

πριν από 9 μήνες

8Christina2

Στα αγγλικα εννοει οτι το βιβλιο "μιλαει" για εναν σκυλο

πριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

Interesting comment. The book is about the dog, means that the main subject of the book is the dog, but the book speaks of or about the dog implies that the dog is spoken of in the book but it is not the main subject of the book.

πριν από 3 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.