"Onun İtalyan pasaportu da var mı?"

Çeviri:Does he also have an Italian passport?

4 yıl önce

18 Yorum


ramazan785137

Does he has olmaz olmaz mıydı

2 yıl önce

Esra57774

he öznesinde has kullanılmıyor muydu?neden have kullanmış ki?

2 yıl önce

KanyBoy
KanyBoy

Valla bende öyle sanıyorken birden ampül yandı ve kendi kendime dedim ki,''Lan mal bu soru cümlesi ,''

1 yıl önce

Esra57774

evet öyleymiş ama ben bunu bilmiyordum. duolingo konu anlatımı veya cümle kalıplarına da bir el atsa daha iyi anlayacağız. diğer sitelere bakıp öğreniyorum.

1 yıl önce

alican.dem

Peki onun da mi italyan pasaportu var nasil dicez ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ayni sekilde. ingilizcede vurguyu Türkcedeki gibi kelimelerin yerlerini degistirerek yapamiyoruz genelde, sadece konusurken vurguyu degistirebiliriz

4 yıl önce

alimuezzinoglu

has he got also an italian passport? çevirisi neden olmuoyor?

3 yıl önce

alican.dem

Tamamdir tesekkur ettim vurgu kismini da artik pratikte ogrencez heralde :)

4 yıl önce

mert.aktas

Niye have kullanıyoruz? Bir de also niye have'den önce yazılıyor? An nereden çıktı?

3 yıl önce

Dreulu
Dreulu

basit ama bence güzel bir soru sordun Have burda bir verb yani fiil, sahip olma fiili, ingilizce de maalesef isim cümlesi yok, herşey fiil cümlesi ve ikiye ayırılıyor burda non-action fiil cümlesi var have de verb, also ise fiili niteler önünde olur. ayrıca An bulunması gerek, herhangi bir pasaport anlamında. the koyamayız çünkü belirli bir pasaporttan bahsetmiyoruz. hiç bir şey koymasak dersen olmaz çünkü bir şeyin çoğul hali de tabiatta bulunuyorsa ondan bahsederken eğer birden fazla sayıda değilse bahsettiğimiz şey a veya an koymak zorundasın. tabi ki istisna vardır çünkü bu definitive konusu çok karışık

3 yıl önce

mert.aktas

Teşekkürler :-)

3 yıl önce

mikaildaglar

Bu cümlede "got" neden kullanılıyor, ne anlama geliyor anlayamadım. Lütfen birisi açıklayabilie mi?

3 yıl önce

sound-voice

Neden also kullanildi ki. Tercumede yok.

2 yıl önce

CansuE.26

Onun Italyan pasaportu da var mi? derken, o "da" eki ayrica/ayni zamanda anlami katiyor. Sadece cumleye alinmamis.

1 yıl önce

Beyhan796336

A degilde niye an kullanilmis ?

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Italian derken ağzımızdan ilk sesli bir harf çıkar o yüzden.mesela an hour derken "h" sessiz o yüzden a kullanılmalı diyebilirsin ama a/an kullanımı okunuşa göredir.hour "ower" diye okunur.okunuşu sesli harf olduğu için an hour olur.

    1 yıl önce

AhmetCagatay

    'an' neden kullanılmış miktar belirtmiyor sonuçta.

    9 ay önce

Abdullah_322

    "Has he got also an italian passport" bu ifadeyi niçin kabul etmiyor...

    7 ay önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.