"I have a book."

Çeviri:Benim bir kitabım var.

4 yıl önce

24 Yorum


eyllek0

benim bir kitabım varda olur en bir kitaba sahibim de olur

3 yıl önce

Berivan798465

Aynen sonucta have sahip olmak. varsa sahipsindir zayen

4 ay önce

Can13413

Aynen

11 ay önce

lazingce

Hangi durumda has hangi durumda have kullanılır ?

7 ay önce

DuoLingoCu24

Kargaşa yaratmamak için paylaşım yapmadan önce varsa aşağıdaki yorumları okuyun. Alternatif cevap/Hata bildirimini buradan değil Problem Rapor Et tuşuna basarak yapın.

3 yıl önce

zehra893243

Napynz

11 ay önce

iskoruma44

benimde var

2 yıl önce

BETL443825

ı have got a book olması daha makul olabilirdi

1 yıl önce

zehra893243

Dogru ama benimki

11 ay önce

CanYaiz

Kelime ogrenmeden cevap verememki

10 ay önce

1789alpay1789

Asdadsaddaddadaddadsds dsd ddasd sds

10 ay önce

kaan.kaplan

own fiilini de kullanamaz mıyız sahip olmak anlamında?

10 ay önce

asya580682

Çok basit cevap benim bir kitabim var

9 ay önce

MedineSola

İ

8 ay önce

ngilizcePr18

söylüyorum algılamıyo

8 ay önce

Ceren742644

I have a book.= Ben bir kitaba sahibim.

7 ay önce

SelenSancak

Have başka anlam taşımıyor muydu?

7 ay önce

Yusuf972269

Benim kitabım var derken I have a book diyoruz ama benim kitaplarım var derken nasıl diyecegiz

7 ay önce

UmutYuruk

Books olunca kitaplarım oluyor

4 hafta önce

duanur2

Bos verin arkadaslar

6 ay önce

reyhan744550

Ben sondaki kelimeye tıklamayı unuttum

6 ay önce

bsra15.764

Baykuş my benim I ise ben demek değil mi kelime bankasında neden ben yok baykuş .

5 ay önce

yuruyencene

Neden bir kitabım dedik

3 ay önce

Osman640055

My olmasi gerekmiyomu benim olmasi icin

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.