"I have a book."

Çeviri:Benim bir kitabım var.

4 yıl önce

41 Yorum


lazingce

Hangi durumda has hangi durumda have kullanılır ?

8 ay önce

eyllek0

benim bir kitabım varda olur en bir kitaba sahibim de olur

3 yıl önce

Berivan798465

Aynen sonucta have sahip olmak. varsa sahipsindir zayen

6 ay önce

Can13413

Aynen

1 yıl önce

Melike874563

Aynen

1 yıl önce

durmuali20

Ingilizcen cidden kötü

1 yıl önce

DuoLingoCu24

Kargaşa yaratmamak için paylaşım yapmadan önce varsa aşağıdaki yorumları okuyun. Alternatif cevap/Hata bildirimini buradan değil Problem Rapor Et tuşuna basarak yapın.

3 yıl önce

iskoruma44

benimde var

2 yıl önce

zehra893243

Napynz

1 yıl önce

BETL443825

ı have got a book olması daha makul olabilirdi

1 yıl önce

zehra893243

Dogru ama benimki

1 yıl önce

CanYaiz

Kelime ogrenmeden cevap verememki

1 yıl önce

1789alpay1789

Asdadsaddaddadaddadsds dsd ddasd sds

1 yıl önce

kaan.kaplan

own fiilini de kullanamaz mıyız sahip olmak anlamında?

11 ay önce

asya580682

Çok basit cevap benim bir kitabim var

10 ay önce

MedineSola

İ

10 ay önce

ngilizcePr18

söylüyorum algılamıyo

10 ay önce

Ceren742644

I have a book.= Ben bir kitaba sahibim.

9 ay önce

SelenSancak

Have başka anlam taşımıyor muydu?

9 ay önce

Yusuf972269

Benim kitabım var derken I have a book diyoruz ama benim kitaplarım var derken nasıl diyecegiz

9 ay önce

UmutYuruk

Books olunca kitaplarım oluyor

2 ay önce

duanur2

Bos verin arkadaslar

8 ay önce

reyhan744550

Ben sondaki kelimeye tıklamayı unuttum

8 ay önce

bsra15.764

Baykuş my benim I ise ben demek değil mi kelime bankasında neden ben yok baykuş .

7 ay önce

yuruyencene

Neden bir kitabım dedik

5 ay önce

Osman640055

My olmasi gerekmiyomu benim olmasi icin

4 ay önce

BizHepimiz

Benim kitabım var olmuyor

1 ay önce

Mertinho1905

''Ben bir kitaba sahibim'' den başka birşey değil.

2 yıl önce

blackie85

benim kitabım var ıle benim bir kıtabım var aynı deıl mı :/

2 yıl önce

Ezgi414746

Orda 'a' yi atlamışsın

1 yıl önce

denizvusla

Have burada ne oluyor?

1 yıl önce

alierkul

" benim kitabım " olmaz mı ? var nereden çıktı arkadaşlar açıklayabilir mi siniz

4 yıl önce

Viforvendetta

have = sahip olmak

i have = sahibim
i have a book = bir kitaba sahibim.
"benim bir kitabım var" yorum katılmış hali diyebiliriz

en basit örnek olarak
my father = "benim babam."

my book = benim kitabım
our book = bizim kitabımız
your book = senin kitabın

comment/2078180

4 yıl önce

orbay793570

Uedbjrbubyibtug7tgiuzywixbwyvy

11 ay önce

AhmetTarikTM

Bir kitaba sahibimde dogru cevap

4 yıl önce

elifoklu

my have a my book olması gerektiğini düşünüyorum.

3 yıl önce

beril_1419

ama o zaman benim sahibim benim kitabım demiş olursun . Doğru cevap have çünkü have sahip olmak anlamına gelir have koyunca ben bir kitaba sahibim demiş olursun

2 yıl önce

ali510570

Birşey anlamadı

1 yıl önce

emir795408

Babamın adaşısın

8 ay önce

yamurzek

Senin cumlen "benim bir benim kitap sahibiyim " diye ceviriliyor my -benim demek

1 yıl önce

Nargiza553947

Bence Mu have değil de I have olması gerekir

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.