Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben sandviçleri yerim."

Çeviri:I eat the sandwiches.

4 yıl önce

48 Yorum


BlitzHan

The olsa ne olur? olmasa ne olur ?

4 yıl önce

Glnur197048

The she ve he ile benzer anlamda kullanılır

10 ay önce

sinem196567

Yani

10 ay önce

Viforvendetta

"i eat sandwiches" = "sandviç yerim"

4 yıl önce

nurayicel

Hani kelimelerin üzerine gelince Türkçesi veya İngilizcesi yazıyor ya.. işte ben sandiçleri kelimesinin üzerine gelince sandwiches yazdı başında the yoktu. :( Bu site hatası değil mi?? :( :( :( :(

3 yıl önce

Glnur197048

Sen kaça gidiyorsun

10 ay önce

deserteagle...

Senin hatan

3 yıl önce

VolkanDURDU

Neden the ?

3 yıl önce

Tolgazorba

The belirtectir. I am a teacher. Ben bir ogretmenim.

Bu su demek. Ben butun ogretmenlerin arasinda herhangi bir ogretmenim.

Fakat iki ogrenci, aralarinda belli bir ogretmen hakkinda konusurlarken the teacher der.

Yani bir anlatimda cokluk icinde hangi birimi kast ettigimiz biliniyorsa the kullanilir.

Buradaki ornekte gecen ifade "sandvici". Yani ortada bir sandvic varmis ve birisi bunu yemis.

Kedi balik yer. Kedi balığı yer.

1 ay önce

RezaClm

Çoğul olduğu için.

3 yıl önce

sudenurqq

hayir

2 yıl önce

ArmyLina
ArmyLina

ne çoğulu saçmalama. tekillerde de kullanılıyor

1 yıl önce

M.Sekmenn

Sandvicler-i oluyor the koyunca (i) eki almis oluyor

3 yıl önce

BnyaminOra

En iyi sen anlattın üstat

10 ay önce

FurkanPola10

şu the adamın canını sıkmaya başladı ya ingilizler kullanmıyo bu kadar

10 ay önce

zeyzeysari

Kafam karışıyo bazen -s yi unutuyorum

4 yıl önce

OnurKaran

Sandwich ile sandwiches surekli karistiriyorum. Farki nedir ?

3 yıl önce

BetlAsa1

The*

1 yıl önce

Burak.H

aynn kardeşim olsa ne olur olmasa ne olur the türkçe karşılığı olmayan diyen duolingo allaha aşkına bunu yapmasın ayıp oluyo

1 yıl önce

Betl402881

the koymasak ölecen sanki >:/

9 ay önce

ipekbler

Harika bir calisma ALKIIIIS DUOLINGOOOO

9 ay önce

MerveGnay7

düzgün yazdigim halde kabul etmiyor

2 yıl önce

essmaca

Neden I'm degil

4 yıl önce

omertonder

Çünkü geniş zaman 'to be' kullanılmaz. Kullanılırsa iki fiil ard arda kullanılmış olur. 'be' ve 'eat'

4 yıl önce

seyyidresul

Burda bir fiil var. Genis zamanli cumlelerde fiil varken to be (am are is) ekleri gelmez. Fiil ne diye soracak olursan bizdeki yuklem

3 yıl önce

123can1231

am is are geldigi zaman bidaha fiil gelmior.eat fiil oldugu icin am is are gerek yok.

3 yıl önce

ireminasrgz

Neden sandwich'e es takisi gelmiş ve sandwiches olmuş? ???

3 yıl önce

laydaZMEZ

SandiviçLERi yerim dediği için

3 yıl önce

nightkiss

Kadının sesi değişmiş :D

3 yıl önce

yusuf_1535

I am eat sandwiches Olmaz mı ?

3 yıl önce

Burak.H

ayynn bven de öyle yazdım varmedi puanı

1 yıl önce

Ayenur352869

The demesek olmuyor mu

3 yıl önce

mojdayn

The olmak zorunda kelimeyi nitelemek lazim Ben the yerine a kullandım normalde Kabul etmesi lazımdı etmedi

3 yıl önce

canselllllllllll

the nın ne farkı var yani aynı şey

2 yıl önce

musa859330

Null ne la

2 yıl önce

BetlAsa1

Thr olması zorunlu değil

1 yıl önce

mehmetbulu101050

Onu bilmiyom

1 yıl önce

Selin_197

the olmasa da olur duolingo

1 yıl önce

Burak.H

aynn lan baslarım ha the sına da sesinede

1 yıl önce

Burak.H

sss

1 yıl önce

OzanAksin

The neden geldi

10 ay önce

MerveMerve547024

The nin ne anlami var ki

8 ay önce

444453826

Arkadaşlar lütfen beni takip edin bende sizi ederim lutfen

8 ay önce

aribasemine

Sandwivhes derken -es takısı neden geliyordu? Diğer alıştırmalarda böyle değildi. Cümle anlamı değişmiyor yine "sandviç yer " oluyor.

6 ay önce

Berna999833

The ne alaka

6 ay önce

Berna999833

Bu uygulamanın the ya karşı zafı var

6 ay önce

Berna999833

Gerçekten bu uygulamanın the ya karşı zafı var

6 ay önce

sanane879103

Onve çoğullu kabul etmiyo sonra tekili

1 ay önce