"Evet, gerçekten hoş bir gece."

Çeviri:Yes, it is really a pretty night.

4 yıl önce

10 Yorum


adsoyad1

''really'' burada zarf değil midir ve zarf olduğu için cümlenin sonuna koyamaz mıyız?

3 yıl önce

fatmaunver88-

Really nice a night niye olmuyor

3 yıl önce

Canliberk

a nice night olur,

nice a night olmaz.

sıfatlardan önce koymalısın a yı

3 yıl önce

yhanifi1980

Yes it is realy a good night Olmalı

1 yıl önce

ali926123

Bir anlamina gelen "a" harfini koymadim bence anlam kayması olmuyor.

2 ay önce

EmirHan20

"Yes, it is really a lovely night" da doğru olmaz mı?

4 yıl önce

Viforvendetta

yakın anlamlar. report.

4 yıl önce

receptoklu

lovely sevimli demek. hem somut varlıklar için daha çok kullanilan

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.