Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hasar yoktu."

Çeviri:There was no damage.

4 yıl önce

9 Yorum


hacimustafa27

There was not damage.... Niye kabul edilmedi

3 yıl önce

UmutGrzl

Damage isim olduğu için no kullandık not da kullanabilirdik ama bunun için "not a damage" olması gerekirdi.

11 ay önce

AZZZEL1

Aciklama bolumunde not yaziyor ama kabul etmiyor

3 yıl önce

HakanAslan5

neden not değilde no kullanıldı?

4 yıl önce

Viforvendetta

"no" = "hiç" demek. olumlu cümleyi olumsuz yapar

there was 'not any' damage = there was 'no' damage. bu iki cümle aynı şey yani.

4 yıl önce

AmmarAliAmmar

Peki damage yerine harm kullanımı niye sayılmadı

3 yıl önce

aleynalper

Biri isimle biri soyut kavramlamiydi oyle bisey vardi...anlatacak biri var mi?

3 yıl önce

Halimaydn

Anlamadım there was not damage neden olmuyor.

2 yıl önce

kedicim
kedicim

there was no yazıyordum ki baktım açıklama öyle değil düzelttim meğer açıklama yanlışmış

2 yıl önce