"Hegoesswimmingaswell."

Çeviri:O da yüzmeye gider.

4 yıl önce

10 Yorum


MCosan
MCosan

as: gibi as if: sanki as...as: kadar as well: -de, -da

3 yıl önce

AykutTekmen

"as well" yapsının üstüne geldiğimizde "de,da" anlamına geldiği altında yazsa daha hoş olabilir.

4 yıl önce

unsalcibram

Sonradan mı eklenmiş bilmiyorum ama şu an yazıyor

3 yıl önce

IlkayBALBA

"O yüzmeye de gider" olması gerekmez mi?

2 yıl önce

erdogansarac
erdogansarac

"O da yüzmeye gider" ile "O yüzmeye de gider" ayrımını ben de yapamıyorum. Bu "as well" kime -da veriyor?

2 yıl önce

RanaAktan

As well=güzelcene haha

1 yıl önce

baki_karakus

"he goes swimming, too " da olur mu?

4 yıl önce

Viforvendetta

as well ile too arasında çok büyük bir fark yok diye biliyorum.
too olabilir.
ama also ile aynı anlamda olamazdı cümlenin anlamını değiştiriyor. net bir "ayrıca" katıyor.

yani also vs as well and too. bu da ek bilgi olsun.

4 yıl önce

MuratAkbul5

Goes to swimming olması gerekmiyor mu

2 yıl önce

eneskarakoc

Kime de da getirir as well kalibi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.