A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The turtle drinks the milk."

Fordítás:A teknős megissza a tejet.

4 éve

18 hozzászólás


T.Timea

ez miért nem jó: a teknős tejet iszik ???

4 éve

VillamTibi

Azért, mert a teknős nem iszik tejet! :D

8 hónapja

kapos
kapos

Mert a mondatban the milk van, nem simán milk.

1 éve

VrszegiKam

Énbis ezt irtam azt nem fogadta el..

4 hónapja

annakrajczar

Miert nem jo az hogy a teknosbeka tejet iszik ?

4 éve

Barbara0122

Azt miért nem fogadja el hogy: " A teknősbéka megissza a tejet" ? a drinks jelenti azt is hogy meginni és inni is, akkor miért nem jó hogy megissza? :(

4 éve

RopetPeter

Pont így jártam én is és még mindig nem tudom miért nem jó. :/

4 éve

LillaWgner

Nekem a teknőst nem fogadta el

4 éve

PterBalog1

Véleményem szerint ez a mondat egyszerű jelen időben van, erre utal az 's' a drink végén. Ezt az igeidőt, ha tanulmányaim nem csaltak, általános cselekvések és általános igazságok kifejezésére használjuk. Általánosan hogy lehet 'A' tejet inni? Szerintem a helyes mondat: The turtle drinks milk. Azaz 'a teknős tejet iszik' . Ha 'a' tejet inná, az már folyamatos jelen lenne. Nem?

3 éve

palnikne.edit

A "teknős" miért nem jó?

4 éve

gggggggmarci

Azt hogy turtle 'nagyon furán mondja ki!Nem?

3 éve

Lilibaba4

De

2 éve

OlcsiIstvn

Miért nem fogadja el, hogy A teknősbéka megissza a tejet

1 éve

EnnEnn1

A teknősbéka tejet iszik... hmmm, nem fogadta el.

1 éve

naelmatheson

a teknös tejet iszik jó és kész

1 éve

kaktusztamas

olyan nincs, hogy teknősbéka... vagy teknős, vagy béka...

6 hónapja

Gergo133759

A teknős tejet iszik. Miért nem jó?

1 hónapja

WeresDorka

Mi az acc?

3 hete