"Adam plaj boyunca yürür."

Çeviri:The man walks along the beach.

4 yıl önce

7 Yorum


atalay_89

Through neden olmadı?

4 yıl önce

bacio_
bacio_

along yerine during de gelebilirmiydi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır during sadece zamanla ilgili "boyunca", along ise mekanla ilgili

4 yıl önce

bacio_
bacio_

emin olamamıştım, teşekkürler.

4 yıl önce

MerveBilgi8

Coast neden olmuyor

3 yıl önce

enginzengin

"the" koymadan anlam nasıl değişir?

2 yıl önce

ZeynepOkan

ikinci the kullanmadım diye yanlış diyo

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.