Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You did not write me."

Çeviri:Sen bana yazmadın.

4 yıl önce

19 Yorum


brtgtrn

Bana kalırsa '' beni yazmadın '' da eklenmeli. Biriyle konuşurken '' beni listeye yazmadın, ben de gelmedim '' gibi bir konuşma olabilir. Rapor ediyorum.

4 yıl önce

alucra55

aynı fikirdeyim

3 yıl önce

ahmetefe1903

Sen bana yazmadın saçma olmuş, sen beni yazmadın olsaydı daha mantıklı olurdu.

1 yıl önce

FerhatBASA

Doğru söylüyorsun. Bence "You did not write to me" olsaydı o zaman cevap doğru olurdu.

11 ay önce

vvsey
vvsey

Pardon arkadaşlar ama bu cümle sadece "bana yazmadın" demek. "Beni listeye yazmadın" için İngilizcede de birkaç daha kelime gerekiyor. "You did not write me on the list". Ama kulağıma bu da biraz tuhaf geliyor. "You did not write/put my name on the list", daha iyi. Ama yalnız "you did not write me" sadece "bana yazmadın" demek. Kurala göre "to" ile olabilir (you did not write to me), ama ikisi de aynı demek. Normalde "you did not write me" söylüyoruz.

2 yıl önce

EnginDEGE1

bencede beni yazmadın eklenmeli you did not write to me olsaydı bana yazmadın olmazmıydı

3 yıl önce

blue.elis

Bence de

3 yıl önce

epack1807
epack1807

Genelde beni yazmadın demek için ya you didn't write my name ya da you didn't write me on the list vb. denir. Ama me tek başına kullanıldığında bana yazmadın demek oluyor, to olmamasının sebebi ise meet'te olduğu gibi I've met you deriz araya with koyma ihtiyacı duymayız.

2 ay önce

kirzox

bana değil, beni.

2 yıl önce

Ingistiyorum

Beni yazmadın neden olmuyor?

3 yıl önce

aleynalper

To me olması gerekmez mi anlamadim?

3 yıl önce

_index
_index

Aynen öyle hatalı cevap.

3 yıl önce

epack1807
epack1807

Arada to olması gerekmez yabancı dizi izlediyseniz zaten duymuşsunuzdur mutlaka ayrıca seninle tanıştım derken de I met you diyoruz araya with koymak gerekmiyor bunun gibi düşünün

2 ay önce

VvedatT

Me (beni bana) anlamlarinda değil mi beni yazmadın eklenmeli

2 yıl önce

EbusYildir

Bana kelimesi yer degistirince niye kabul etmiyo ya, anlam ayni

1 yıl önce

furman114

beni yazmadın da eklenmeli evet.

3 yıl önce

erdem783505

You did not write TO me deseydi doğru yapacaktım

3 yıl önce

Mr.Taran

beni yazmadın değilmi "to me" olması lazım değilmi eğer öyleyse

2 yıl önce

AhmetVehbi

Beni yazmadın demek istesek ne diyeceğiz?

2 yıl önce