"Ona sen kendin söyle."

Çeviri:Tell him yourself.

4 yıl önce

8 Yorum


jyklone
jyklone

Bu cümlede ki gizli özneyi açığa çıkardığımda neden yanlış olarak kabul ediyor? ''you tell him yourself'' yanlış mı?

2 yıl önce

erdogansarac
erdogansarac

Senin cümlende "ona sen kendin söylersin" anlamı var. Burada ise emir kipi var. Yani aslında burada olmayan "you" gizli özne değil, zaten olmaması gereken bir kelime.

1 yıl önce

ismail4983
ismail4983

ONU SEN KANDİNE SÖYLE. demek isteseydik cümle nasıl olmalıydı

2 yıl önce

nimesayer61

Tell yerine neden say kullanamiyoruz

4 yıl önce

Viforvendetta

birine bir şey anlatmada ve bilgi verirken genelde "tell" kullanılıyor.

4 yıl önce

KibumKim2

Oyle ama say yanlis degil.

3 yıl önce

Basak314712

genelde tell bir olayi anlatmak anlaminda kullanilir. ama say genelde diyaloglarda kulkanilir

1 yıl önce

eda18463

You tell him yourself neden yanlış?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.