"Tu porți o rochie, dar rochia nu este verde."

Traducere:You wear a dress but the dress is not green.

July 9, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


CrissiYoong

Cum este treaba cu negatia? Se pune inainte sau dupa verb intr-o propozitie? :) :D


fantomitzah

Aici, pentru verbul ”to be” pui negația după el.
Dar la alte verbe, unde negația se formează cu ajutorul verbului auxiliar ”to do”, pui întâi auxiliarul ”do” (la persoana potrivită), apoi negația ”not”, apoi infinitivul verbului principal. De exemplu ”He does not speak.” = ”El nu vorbește.” (Nu poți să spui ”He speaks not.”, e greșit.)


VirginiaSt942339

You are wearing nu este corect ? Nu este o actiune in continuare ?


Demeter312006

I think is not a big problem if you make only one mistake.But- bat


DanGradila1

Pentru ce,,fraze atat de lungi???

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.