Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Tu porți o rochie, dar rochia nu este verde."

Traducere:You wear a dress but the dress is not green.

acum 4 ani

2 comentarii


CrissiYoong

Cum este treaba cu negatia? Se pune inainte sau dupa verb intr-o propozitie? :) :D

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Aici, pentru verbul ”to be” pui negația după el.
Dar la alte verbe, unde negația se formează cu ajutorul verbului auxiliar ”to do”, pui întâi auxiliarul ”do” (la persoana potrivită), apoi negația ”not”, apoi infinitivul verbului principal. De exemplu ”He does not speak.” = ”El nu vorbește.” (Nu poți să spui ”He speaks not.”, e greșit.)

acum 4 ani