"Onlar çalışırlar."

Çeviri:They work.

4 yıl önce

6 Yorum


SefaYlmaz5

Works neden degil ?

2 yıl önce

HilalNur12

Peki neden they work. They are work değil ? İkiside aynı anlamda mı

2 yıl önce

Esra878026

' Work ' iş anlamındada kullaniyor örn. How is work going? iş olarak ' job ' kullanilmamis gibi bu iki kelimenin isim olarak kullandigimizda ayrim yapabilecegimiz bir ozelligi var mi?

2 yıl önce

Shafa_Nur_Az

Work s olmadi ... they oldugu icinmi

2 yıl önce

sude69

Hilal Nur 'a katılıyorum neden They are work değilde They work.

2 yıl önce

Hakan74598

Neden are kullanmadik simdi burada

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.