A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She needs it."

Fordítás:Neki szüksége van erre.

4 éve

11 hozzászólás


kalamba

"kell neki" miért nem jó?

4 éve

dorinyelvettanul

azért mert a szükséget a need-el szokták kifejezni, a kell pedig náluk inkább a want

3 éve

szpityu

Akarja ezt. Miért nem jó? :)

1 éve

Molnar1953

Neki szükséges az. Nem fogadta el nekem sem! Miért?

1 éve

notabene.zs

Mert ez így magyartalan.

1 éve

pljudit

neki szüksége van rá - miért nem fogadja el?

4 éve

Harga
Harga

Próbáld így: "Szüksége van rá."

7 hónapja

pljudit

neki szüksége van rá - miért nem fogadja el?

4 éve

szasz

Mivel tárgyra mutat, nem élő személyre. (szerintem)

3 éve

Makuka0

neki szükséges ez - ezt sem fogadta el!

3 éve

ketmm2

neki szükséges az - azt sem fogadta el

2 éve