A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Milyen betegségem van?"

Fordítás:What disease do I have?

0
4 éve

5 hozzászólás


Viego67

What kind of illness do i have

1
Válasz4 hónapja

korneliamiklos

"What disease have I got" (have I got) miert nem jo?

0
Válasz4 éve

Tarnai
Tarnai

Jó, hogy itt is írod, de jelentsd is!

-2
Válasz4 éve

korneliamiklos

hat most mar nem tudom hogyan jelentsem...

0
Válasz4 éve

Hanti01

What kind illness I have? Ezzel mi a baj?

-1
Válasz8 hónapja