Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hazirandayız."

Çeviri:We are in June.

4 yıl önce

13 Yorum


KenanKARAG1

neden başına "the" koymuyoruz . Çünkü hangi hazirandan bahsettiğimiz belli. saçma mı oldu? :)

3 yıl önce

SametAkman1

Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum

3 yıl önce

Rabiatoktas

Ya dogru bende de olmadi

2 yıl önce

Arya...

Bencede

2 yıl önce

fff19375

in olmasa we are june olsa anlam ne oluyor

1 yıl önce

sorenstein_

"biz haziranız" oluyordur.

1 yıl önce

nil547901

Haziranız oluyor :)

6 ay önce

EnesDolu

in, at ve on'u ayrıştırmanın bir mantığı var mı

4 yıl önce

Viforvendetta

yok malesef. ezberlenmesi gerek.
ama oturup da başına ezberlemeye gerek yok bence.
zamanla kendiliğinden kalıyor akılda

4 yıl önce

HelinOztun

We are in June

2 yıl önce

bgmbas

aynen ben de the getirmiştim ama olmadı

3 yıl önce

Derya42

Neden başına the olmadı

2 yıl önce

NailMuratM

Month in june olmazmiydi

2 yıl önce