1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hazirandayız."

"Hazirandayız."

Çeviri:We are in June.

July 9, 2014

17 Yorum


KenanKARAG1

neden başına "the" koymuyoruz . Çünkü hangi hazirandan bahsettiğimiz belli. saçma mı oldu? :)

November 29, 2014

SametAkman1

Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum

February 8, 2015

Rabiatoktas

Ya dogru bende de olmadi

January 29, 2016

Arya...

Bencede

February 29, 2016

ilkax0

Geneleme yapmış her hangi bir yılın haziran ayı olabilir. "2019,2020,2021"gibi

June 1, 2019

EnesDolu

in, at ve on'u ayrıştırmanın bir mantığı var mı

July 9, 2014

Viforvendetta

yok malesef. ezberlenmesi gerek.
ama oturup da başına ezberlemeye gerek yok bence.
zamanla kendiliğinden kalıyor akılda

July 9, 2014

fff19375

in olmasa we are june olsa anlam ne oluyor

November 5, 2016

sorenstein_

"biz haziranız" oluyordur.

July 12, 2017

nil547901

Haziranız oluyor :)

April 7, 2018

HelinOztun

We are in June

July 25, 2016

RAMAZAN3344

DUOLİNGO Yapımcısı Belki HATA YAPMIŞDIR

May 20, 2019

bgmbas

aynen ben de the getirmiştim ama olmadı

September 28, 2015

Derya42

Neden başına the olmadı

November 12, 2015

TunaAcm

Evet bende merak ettim ama kimse cevap vermiyor

February 12, 2019

NailMuratM

Month in june olmazmiydi

August 26, 2016

Deniz.Tanyeli

"It's July" neden doğru değil? Günlük kullanımda saati söylerken de 2 o clock diyebiliyoruz ya da yağmur yağdığını ifade ederken "It's raining" Hata mı var yoksa ben mi yanlış biliyorum?

August 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.