1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Welke mannen lezen de krant?"

"Welke mannen lezen de krant?"

Vertaling:Which men read the newspaper?

July 9, 2014

4 opmerkingen


marie-cecile22

which men read waarom niet reads, het is toch zij of is het dan they?

December 11, 2015

El2theK

Mannen/Men = 3de persoon meervoud dus Zij/They

December 11, 2015

Heike742764

Men is meervoud dus het is eigenlijk they dat is zonder s

August 28, 2019

Fox272398

men klinkt als emen / men sounds as emen, reported 8th june'19

June 8, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.