1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Welke mannen lezen de krant?"

"Welke mannen lezen de krant?"

Vertaling:Which men read the newspaper?

July 9, 2014

5 opmerkingen


marie-cecile22

which men read waarom niet reads, het is toch zij of is het dan they?


El2theK

Mannen/Men = 3de persoon meervoud dus Zij/They


Heike000

Men is meervoud dus het is eigenlijk they dat is zonder s


Arja12432

Waarom gebruik je hier geen do read?


AnneSnippe

Ik had de vraag goed

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.