"Benim beş kardeşim var, üç kız kardeş ve iki erkek kardeş."

Çeviri:I have five siblings, three sisters and two brothers.

4 yıl önce

7 Yorum


emirsayar

three yerine there yazmışım. ama acaba bunu neden basit bir imla hatası olarak görmedi ki?

4 yıl önce

brahimGne

Çünkü "there" bambaşka bir anlama geliyor. İmla hatası olarak kabul edilemez

4 yıl önce

PR-Emrehan

there kelimesi "orası" anlamına geldiği için. Verdiğin bir cevabın imla hatası olarak alınabilmesi için İngilizcede de anlamsız bir sözcük olmalıdır.

3 yıl önce

Viforvendetta

Anladığıma göre her konunun üstüne düştüğü kısımlar var. Burda ise sayılara tölerans tanımıyor. Çünkü amacı sayıları öğretmek. mesela three ile there yi karıştırmayalım diye. sen karıştırmamış olabilirsin ama şahsen ben karıştırıyodum :D

4 yıl önce

erdem.gelegen

Niye görsün ki? Yanlış. O zamanda there le kabul etti neden diye sorardınız.

4 yıl önce

emirsayar

işte duolingo "düz adam"lar tarafından yapılmadığından

4 yıl önce

sea.cy

Three yerine nsl there diyosun yaa

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.