"Kadın yer."

Çeviri:The woman eats.

4 yıl önce

13 Yorum


Haluk_Badem

Hangi kadından bahsettiği bilinmiyor ama the woman olmuş.. burada "the" fazla değil mi??

4 yıl önce

emreatasoy01

women olsaydi 's' gelmicekmiydi.

4 yıl önce

Viforvendetta

aynen.

he,she,it = 's'
i,you,we,they = fiil olduğu gibi.

women. = they grubuna giriyor.

4 yıl önce

MehmetBekl

açık bir soru olmamış yine de "the woman" daha mantıklı tabi

4 yıl önce

GayeNurKay

Saçma s takısı koymadım diye yanlış saydı

2 yıl önce

Fidan778439

Aynen

1 ay önce

Fidan778439

Ama bura ne icin geldik ogrenmek icin!

1 ay önce

mehmetmust296947

Eat olucak eats deyil

1 yıl önce

mine445129

Değil olacak ilk önce türkçe öğrenelim..

1 ay önce

mhendis20

vermediğin şeyi sorma admin

11 ay önce

atillasonm

()_+(&2435

10 ay önce

MertGleryz

.

1 hafta önce

MertGleryz

Dogru yazsamda gecmiyor

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.