"Eu mănânc fructe, cu excepția merelor."

Traducere:I eat fruit, except for apples.

July 9, 2014

19 comentarii
Această discuție este blocată.


Paul_Bogdan

De ce nu intervine "the" inaintea merelor?


Victoriav26

Da, asta mă interesează și pe mine. ..


MaryRoajda

Fruit este singular si fruits plural?


fantomitzah

Nu chiar, ”fruit” poate fi și plural. Vezi discuția de aici.


adrianstri1

Lasă fruit, lămurește - ne de ce nu se pune articolul hotărât the înaintea merelor (apples)


Li3EcC

Buna. Puteti sa-mi spuneti cum pot deschide linkul pe care l-ati pus?


Cristian828172

De ce este gresit daca pui articolul the inaintea merelor (apples)?


Magdalena25119

Nu vedem discuția! Nu se deschide,,aici"!


Alyukii

De ce nu poate fi și "I eat fruits, except for The apples?"


BeoWulf536633

Înainte a fost 'except for the shoes'.. acum e 'except for apples'.. care e diferența ??..


clara358774

de ce nu se pune the inaintea merelor?


irina.stin

De ce nu e corecta varianta cu articolul The inaintea cuvintului apples?


irinaiosif

Fruit nu are plural.E fruit si la sg,dar si la pl


AdelinMari5

De ce fruit si nu fruits . Era la plural !!! Nu-i asa?


Elena818472

De ce în acest caz nu se pune,, the

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.