A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Gondolni fogunk rád."

Fordítás:We will think about you.

4 éve

6 hozzászólás


jujuka9

Nem fogadta el "of-osan", én is jelentettem (dec. 7.).

3 éve

fabricius1

Of nem jó?

4 éve

beus15
beus15

De tökéletes és ráadásul gyakrabban használt angolul - jelentettem

3 éve

Linacskaa

a for you miért nem jó?

3 éve

Papucska
Papucska

We will be thinking about you, Ez miért is nem?

3 éve

Sztankay54

Miért nem jó a for you? Miért csak az about you a jó megoldás ? Odáig egyértelmű,hogy "We will think" de aztán... Netán ez is egy kész kifejezés?

1 éve