Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I believe more in diet than in drugs."

Çeviri:Ben ilaçlardan daha çok diyete inanırım.

4 yıl önce

12 Yorum


DoganErbah

Arkadaşlar katkı vermek için bu egzersizlerin üzerinden geçiyorum zaman zaman bilhassa diger kullanımları girerek rapor ediyorum. Perhiz gibi Türkçe kelimeleri canlı tutmaya çalışalım. Ne kadar çok kelime o kadar zengin bir dil.

4 yıl önce

furkhan

Bu arada bir şey daha sorucam; burada "I believe more in diet than in drugs." derken than'den sonra "in" kullanılması gerekli midir? Söylerken bir gerekliliği yokmuş gibi geliyor ama doğrusunu öğrenmek isterim.

3 yıl önce

gizem342
gizem342

''believe in'' birlikte kullanılması gerektiğinden 'in' olmadan kullanılırsa artık ''ilaçlara olan inanç'' anlamına gelmez

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Bir açıklama yerinde bu cümleler bakın. Fark var mı acaba?

I believe more in diet than in you. - I believe more in diet than you (do).

I spend more time with him than with you. - I spend more time with him than you.

2 yıl önce

yvzclp

In nasil bir anlam katiyo?

3 yıl önce

IKnowIAmAw

Believe ile in birlikte kullanılmalıdır. Bir kalıp ile nesne ya da kişiye yöneliyoruz

2 ay önce

winstonsmithjr

Perhiz kelimesini kabul etmemesi üzücü

3 yıl önce

endermaxijunior

"Believe in" tamam ama "in drugs" daki "in" anlaşılmadı?

3 yıl önce

gold_roger

I believe in diet more than drugs. böyle olsa daha iyi olurdu

3 yıl önce

heran85290

Bu cü.lede Drugs neden uyuşturcu olarak çevrilmekte?

1 yıl önce

Lale205872

Dietin içindekine ilacın içindekinden daha fazla güvenirim şeklindeki çeviri bana daha mantıklı geldi.

2 ay önce

IKnowIAmAw

Believe in bir kalıptır. In burada içine değil de, -ya -ye gibi yönelim ekidir. Yani dediğiniz yanlış

2 ay önce