1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Fetele mănâncă sandviciuri."

"Fetele mănâncă sandviciuri."

Traducere:The girls eat sandwiches.

July 9, 2014

21 de comentarii


LupanAlex

Fete=girls si fetele nu înseamnă the girls?


MaryEla20

-_- Una e ''fete'' si alta e ''fetele''


simioncosmina21

Nu the girl inseamna fetelor


VasileVPopovici

Deci cine ne va spune daca sunt corecte formulele: Fete=Girls, Fetele=The girls ? De ce trebuie doua variante de ales ?


fantomitzah

În engleză, când folosim un substantiv la plural fără ”the” ne referim în general (la toate fetele din lume), iar când folosim cu ”the” ne referim în particular (la anumite fete).
Ambele variante se traduc în română articulat, pentru că subiectul propoziției nu poate fi nearticulat.
Dar la traducerea dinspre română spre engleză se acceptă ambele variante, cu și fără ”the”.

Exemplul ăsta nu e cel mai ”fericit” pentru exemplificarea acestei reguli, cele mai bune sunt cele cu afirmații general valabile despre animale.


Mihaela.2003

Fete=girls fetele=the girls??? Nu?


PalpAbilJm

Da! Insa in propozitie girls - fetele findca se refera la majoritatea... Daca spui the girls - se refera la niste fete anume...


GamerulFNA

E gresit girls trebuia sa scrie the girls


Doru265697

Fetele = The girls (contine articol), Ce program de invatare e asta, daca contine greseli atat de elementare ?


Giulia2314_iub

The girls=fetele și The girl=fata nu?


ana2204maria

Da fete=girls fetele=the girls Asa e corect.Sigur


Catalina.iancuu

Trebuie alese toate variantele corecte pot sa fie o varianta doua variante sau chiar toate variantele ...

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.