Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Whose is the turtle?"

Çeviri:Kaplumbağa kimin?

4 yıl önce

68 Yorum


EgeYlmz

Kimin tosbağasi yazdim kabul etmedi varya

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"Bu kimin kaplumbağası?" ve "Bu kaplumbağa kimin?" farklı yapıda sorular. Bunu cevaplarına bakarak daha iyi anlayabiliriz:

JANE: "Kaplumbağa kimin?" (=Whose is the turtle?)
JOE: "Kaplumbağa benim!" (=The turtle is mine.)

JANE: "(O)kimin kaplumbağası?" (=Whose turtle is it?)
JOE: "(O),benim kaplumbağam. (=It is my turtle.)

2 yıl önce

Nazonaz2006

Haklısın aynı yanıtı bana da verdi tamam dedim,sonra asıl cevabını yazdım,şimdi de kimin tosbağası diyor...

2 yıl önce

Gulu249043

Azerbaycanca tisbaga ne ferqi var kabul etmiyor

1 yıl önce

efegirayil

tobasbağa ve kaplumbağa farklı

2 yıl önce

ramazanakbulut0

hayır la eskiden kabul ediyodu bnde tosbağa yazdım kbl etmedi kfr edesim var :dd

2 yıl önce

tahapamuk

Whose turtle is this? Bu daha doğru bir cümle bence.

3 yıl önce

blankinfinity

aynen

2 yıl önce

TheGirlLik

Bu biraz devrik bir cümle "bence" benim fikrim ile yazayım:

Whose is this turtle?

1 yıl önce

MetinAydinn

Aynen işaret sıfatından sonra nesne gelmesi gerekir diye biliyorum. Bana göre doğru olan senin kurduğun cümledir.

1 ay önce

WorkerPlayer

Turtle kelimesini çörçıl diye okudu ya arkadas! :(

4 yıl önce

Merve_Tuncer05

yooo tördıl diyo

3 yıl önce

sadkbykba

Dinleyince tördıl diye okunduğunu duyabiliriz... Belki daha iyi kulaklık kullanmak gerekebilir.

3 yıl önce

BLOODorBLOOM

"kaplumbağa kime ait" diye çevirdim, yanlış olarak saydı. halbuki "kimin?" ve "kime ait?" aynı şey.

3 yıl önce

Tekden

Doğrusu şöyle olmalı değil miydi?Who is the owner of the turtle? Çünkü cevap bu sorunun cevabı.

3 yıl önce

miray208542

Hayır kapluğumba kimin olucak

3 yıl önce

Merve_Tuncer05

hayır

3 yıl önce

Merve_Tuncer05

Bu kaplumağa kime ait yazdım hayır diyo anlamadım -_-

3 yıl önce

cagdasingo

tosbağayı kabul etmedi arkadaş yaa

4 yıl önce

Viforvendetta

"tortoise"

4 yıl önce

-mendesarmy23-

hilelisin demıııııı

2 yıl önce

66YuSuF66

aynen ya tosbağa yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

TheGirlLik

"Bence" kaplumbaga ile tosbaga ayni sey degil

1 yıl önce

.Doga.

Başına bir 'O' harfi koydum diye yanlış dedi :/ :○ :'(

3 yıl önce

radisracu

O kaplumbağa kimin diyince kabul etmiyor

3 yıl önce

YunusTolunay

tosbağayı neden kabul etmedi anlamadım

3 yıl önce

ERTURUL782372

Yorum. Yap

2 yıl önce

EvanSamir

Whose the turtle is ? Daha doğru deyilmi?

2 yıl önce

Asuman1470

Ben kaplumbağa kimin dedim doğru dedim siz galiba başka kaplumbağa ya benzer hayvanlardan yazınız !

1 yıl önce

rojhat593997

aynen

1 yıl önce

beratym

KİMİN KAPLUMBAĞASI YAZDIM SAYMADI

1 yıl önce

DenizKama

'Tosbağa kimin' cevabı da doğrudur. Türkçede kaplumbağaya tosbağa da denmektedir.

1 yıl önce

MetinAydinn

Ama maalesef burada ingilizce öğreniliyor. :) Her dilin kendine göre kuralları vardır.

1 ay önce

AhmetDerin3

yanlışımı kabullendim

1 yıl önce

Nilsu_

Lütfen büyük harfle yazmayın kopya oluyor :(

1 yıl önce

ipekderin344

İlk olarak aklıma kaplumbağa yerine turta geldi.

1 yıl önce

AsyaDoan1

Arkadaslar gurup kodum 6S39G3

1 yıl önce

adi113896

tosbağa kaplumbağanın bir başka adıdır.

10 ay önce

Sude279636

Kimin kaplumbağsı yazdim kabul etmedi

9 ay önce

Sude279636

Kimin kaplumbağsı dedim kabul etmedi

9 ay önce

Sude279636

Kimin kaplumbağsı dedim kabul etmedi

9 ay önce

neslihan250543

ilk alıştırmalarda turtle için tosbağa yanıtını veriyordu şimdi turtle a tosbağa yazdım yanlış kabul etti.

8 ay önce

Yusuf956978

kimlerin yazdım kabul etmedi kimin olmalıymış sebebini bilen açıklayabilir mi?

6 ay önce

auroraxsx

Tosbağa kimin yazdım olmadı...

4 ay önce

MehmetHsey

Bu kimin kaplumbağası kabul etmedi

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

"Who is this turtle?"

3 yıl önce

Ozbasak

Whose the turtle olmazmıydı acaba

3 yıl önce

tahapamuk

Kaplumbağa kim? Ninja Kaplumbağalar ile konuşmuyorsak pek kullanmayız bu şekilde.

3 yıl önce

NazliBG

"Kimin kaplumbağasıdır?" Cevabını kabul etmedi.

3 yıl önce

Hghuseyin

Turkceye cevirmeyeceksin okunusu sadece

3 yıl önce

Neslihankar23

Ya doğru ama türkçe yazım kuralına göre yanlışş

3 yıl önce

Anonymous-1

kimin kaplumbagasidir yazdim is=dir dolayi kabul etmiyor kimin kaplumbagasi olmali biri anlatsin neden oyle olmuyor

3 yıl önce

-O_K-

Şimdi sokakta tasmalı bir köpeğe denk geldiniz. "(bu) kimin köpeğidir?" mi dersiniz yoksa "(bu) kimin köpeği?" mi dersiniz? Yani anlamca doğru ama Türkçe dil bilgisi olarak yanlış cevabınız.

3 yıl önce

trvivalavidatr

Kimin kaplumbaga yazdım kabul etmedi. Etmeli aslında.

3 yıl önce

uykucupanda16

Sırf yazarken yanlış yapalım diye kaplumbağa koymuşlar bence :/

2 yıl önce

circass

telefondaki duolingoda tosbağa kabul ediliyor pcden girdiğim zaman kabul etmedi.

2 yıl önce

ddhelmet
ddhelmet

Tosbağa kimin? ekleyin lütfen

2 yıl önce

MisterFisterr

tospa kimin yazdım olmadı :D

2 yıl önce

seymaak23

bu kaplumbağa yazdım niye bu yu kabul etmiyor

2 yıl önce

ErdinKaratoprak

kimin kaplumbağası ? da olur

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Bu kimin kaplumbağası?" ve "Bu kaplumbağa kimin?" farklı yapıda sorular. Bunu cevaplarına bakarak daha iyi anlayabiliriz:

JANE: "Kaplumbağa kimin?" (=Whose is the turtle?)
JOE: "Kaplumbağa benim!" (=The turtle is mine.)

JANE: "(O)kimin kaplumbağası?" (=Whose turtle is it?)
JOE: "(O),benim kaplumbağam. (=It is my turtle.)

2 yıl önce

aysee111

kimin kaplumbağası diye de çevrilmez mi?

2 yıl önce

ERTURUL782372

Aasweffqdc

2 yıl önce

batin.ozce

Kaplumbaga kimin Benim

Hahahahah

3 yıl önce

nForcible

tosbağa kimin

4 yıl önce

Asuman1470

Senin

1 yıl önce