"Ihaveagreatdealofrespectforyou."

Fordítás:Mélyen tisztellek téged.

4 éve

17 hozzászólás


kogu4
kogu4

v.ö. She has great respect for her teacher. Ő nagy tiszteletettel van a tanára iránt.

6 hónapja

eminens2

Nagyon tisztellek. Elfogadja:2018.08.24.

2 hónapja

BernadettH1

Ez most hogy a p.ba jott ki???

4 éve

SmuelSoma

... a fsz tudja

11 hónapja

timea.simk

Nagy tisztelettel vagyok irántad-ezt elfogadta.nem igen tudok magyarázni mert most tanulom én is ,de igy gondolkodtam:I have -nekem van,a great deal of ..-nagy ,respect -tisztelet,for you-részedre.Remélem segit kicsit ez vkinek :)

4 éve

thebeegee

Az "a great deal of" azt jelenti hogy "nagy", a google fordító szerint is. Ez egy kifejezés, amit meg kell tanulni... Tehát szó szerint: Nagy tisztelet van irántad, de ez nem túl magyaros, ezért írja a Duolingo a "Mélyen tisztellek téged"

3 éve

fortuna0728

A "a great deal" jelenti: nagyon sok, jó sok, sokkal, az of a respect-hez tartozik "out of respect for you" ön iránti tiszteletből vagyis ahogy Tímea írta én birtoklok nagyon sok tiszteletet irántad.De majd ha valaki a fejlesztők közül erre jár jobban elmagyarázza nekünk.Tehát ez csak az én véleményem lehet hogy rosszul tudom.

2 éve

ljerror

Az a tiszteletteljes kérdésem van hogy valaki penge angolos ezt most magyarázza meg! Köszönőm

4 éve

ljerror

Kérésem

4 éve

RsiOlivr

"A tiszteletem a tiéd" miért nem jó?

3 éve

Szabina88759

Na ez nekem kinai

1 éve

IldiElek

nem kinai... angol :P

1 éve

KrauszMrta

"Kiizzadom" fordításként: Egy nagyszerű megállapodással tisztellek meg téged." Közben kiderül, hogy egy rövid angol kifejezés!? Kár volt annyit kínlódni nekem, egy elfogadható tartalmú fogalmazással!!!

4 hónapja

SchlachterZoltan

Tanultál-e belőle valamit? Ha igen, akkor nem volt kár.

4 hónapja

Szabarine
Szabarine

nagy tiszteletem neked miért nem jó?

2 hónapja

NorbertFeh1

Mi a tokomnek kell bonyolitani. I respect you. Na jo plusz deeply. Es csokolom. :-)

3 éve

HUNZaki

meg egy ertelmezhetetlen mondat, amit nem tanulok meg soha, koszi.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.