1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are a woman and I am a m…

"You are a woman and I am a man."

Çeviri:Sen bir kadınsın ve ben bir adamım.

July 9, 2014

81 Yorum


ieatwqe

he she it is are you bunların anlamları nedir ve nerelerde kullanılır. hep onlar kafamı karıştırıyor


deniz469635

He erkekler için o She kızlar icin o İt insan dışı varlıklar için o İs: he she itin yanina gelir mesela -he is - Are: we you tehy in yanına gelir -they are- You: sen demek


BirsenKler

Present tense kullan


thabthassa1

Yani are bir femek oldu için you are senbir


pomak2

Bunlar türkçemizde özne olarak adlandırılır.


KbraKaragz13

He she ıt , özendir , he erkek için , she kadın için ıt ise cansız ve hayvanlar için kullanılır bunlara gelen ekte is olur


NihatYldrm2

He erkekten she kizdan it bitki ve cansiz varliklarda kullanilir. Ve anlami o dur.You sen demek are toplulukta kullanilir


muhammed159

ARE YAPSAM NE FARKEDER is yapsam ne farkeder cevabınızı beklıyorum


nalin583

Are bizdeki ler lar ekleridir


PolatSyhByz

Abi kadının sesini bi ben mi anlamıyorum ya


BatuhanSav

Çok hızlıdır ondan


mss.clove

Yavaşlatarak dinlemeye ne dersin?


nurselies

Ayni ceviriyi yapmis olmama ragmen kabul etmedi


Zeynep_ozknnn

Woman yerine Women yazmış olabilir misin peki


gozdekurrtulus

adam ile erkek arasında ki fark ne??


haliltugra58

Is yaptım aslında doğru olması gerekiyor bence


GlinEren

Bencede haklisin


Fatihlger1

Ya birinde adam diyor birinde erkek


h.k.p..

Ben sadece Im yerine I am yaptım yanlış dedi


Hayrunnisa978563

I yerine i yazdım ve çıldırıyorum


BatuhanSav

Çok hızlı söyemekmi gerek?


GlinEren

Bencede çooook haklısın


ule967014

He she it is are you bunlari. Aciklayacam:He erkeklerde o demek she de. Kizlarda o it de o demek ama kiz erkek yok ikisi icinde kulanilabilir is de dır_dir demek are de var demek you da sen demek


AyeNur429930

Doğru yaptım ama yanlış dedi :/


Sabriye691901

Doğru yazıyorum kabul etmiyo


Azra130938

Lan bende aynısını dedim


imCudy.

ya demin man yazdim men yazmaliyim diye kabul etmedi, simdi men yazdim bu seferde man yazmadigim icin kabul etmedi. CILDIRICAM


Nisan_..

Are çokluk anlamında değil mi? You is a woman olması gerekmez mi?..


duhabozi

Woman deki a nın yerine e yazıyoruz yanlış diyor tek bir harfe yanlış demesi çok saçma


Zeynep_ozknnn

Women kadinlar demek woman kadin demek bundan dolayi kabul etmiyor


rosie619212

Aynısını yazdım?


Aye863961

I am sory ,the child plays


Aye863961

I am sory ,the child plays.


Rukiyeribol

Ben doğru yaptım siz yanlış diye gösterdiniz


Hmeyra961665

Man, men ve woman women arasında telaffuz farkı yok gibi bu yüzden anlayamıyorum


_The-Prenses_

Skcm dogru yazmıştım akal


hikmet198633

Yanlışlıkla a koymadım


Ceren727

Bir a yı unuttum diye olmaz bee


ecrin548914

Bance kolay değil am yazdım acaba yanlışmı


merAltu1

A ve are nasil ayni anda kullanilir?


letif7

Ela super oyrenirem)


efsunece3

You an An olmazmı Sen bir kadınsın ve ben bir adamım you are aslında tamam ben yanlış yapmışım


john975706

Lan mk you are a woman and I am a man diyo ben bunu yazamamistim sonra aynisini yazdm simdide man yerine men diyo FLAMİMGO DUZWLT SUNU


Duru17464

Çok kolaydı↕↕↕↕


yusuf3437

Den bir bayansin dedim kadin olmaliymis :D


AGZL

Bir leri koymadım diye yanlış saydı sen kadınsın ve bende erkeğim yanlış oldu


alper61z

Bende öyle yaptım bence büyük hata değil


muhammet842375

I=am He=is She=is It=is We=are You=are They=are Hepsinin aldığı ekler bu sekilde


Irmak746906

Thanks you Muhammet


GlsmMollao

Peki are is ekleri olmak fiilimi


eyll348991

Am yapıyorum yine olmuyor cevap ne? Okadar yorucu ki Yani ingilice'yi çok Seviyorum ama Yani uff uff uff uff


CanberkLoL

Doğru yapmama ramen kabul etmedi


SenaKaya5

Herşeyi geçtimde 'Am' kelimesi bozdu...


sselim6n

İnanılır gibi değil o kadar hızlı ki anlamadım bile ya


mehmet225697

Kadin yada bayan niye ayrimi yapiliyor biz turkler kadin diyoruz oyuzden yanlis dedi programda sorun var bence ?


hatipgil

İngilizceyi anlamak istiyorsan türkçeyi unutacaksın bire bir eşlemeye çslışırsan het şeyi olmaz


bordobereli47

you is a woman neden olmuyor sen kadınsın olmuyormu are eki ni anlayamadım


Viforvendetta

"i" am gelir
"you,we,they" are gelir
"he,she,it" is gelir


deniz469635

Fark etmez bilgisayarlarda yazarken öle yazmıyoruz


so.nik

teşekkürler(:


tubitter

am is are konusuna geri don


Ataberkkrk

They we you da are kullanirsin cunku you sen demek ama ayni zamanda sizde demek o yuzden are kullanirsin


Sevim1905

Çünkü orada kadinlar dedigine gore coklu kisiler are getiriliyoor tmm mii


EnesYT

Ama bir kadin dio nasil are oluo


tubitter

you dıyor arkadasım bır kadın demıyor bır kadınsın dıyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.