1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are a woman and I am a m…

"You are a woman and I am a man."

Çeviri:Sen bir kadınsın ve ben bir erkeğim.

July 9, 2014

20 Yorum


ieatwqe

he she it is are you bunların anlamları nedir ve nerelerde kullanılır. hep onlar kafamı karıştırıyor

October 26, 2014

deniz469635

He erkekler için o She kızlar icin o İt insan dışı varlıklar için o İs: he she itin yanina gelir mesela -he is - Are: we you tehy in yanına gelir -they are- You: sen demek

July 21, 2015

BirsenKler

Present tense kullan

April 28, 2017

pomak2

Bunlar türkçemizde özne olarak adlandırılır.

March 14, 2018

muhammed159

ARE YAPSAM NE FARKEDER is yapsam ne farkeder cevabınızı beklıyorum

August 6, 2015

NihatYldrm2

Are =topluluktur

February 29, 2016

PolatSyhByz

Abi kadının sesini bi ben mi anlamıyorum ya

January 6, 2019

Fatihlger1

Ya birinde adam diyor birinde erkek

October 27, 2017

yaren627175

Veryvery kolaydu

December 3, 2017

nurselies

Ayni ceviriyi yapmis olmama ragmen kabul etmedi

February 19, 2018

SUDEMNSAL

Aynen benim de

June 28, 2019

Ela327466

ARE

March 17, 2018

h.k.p..

Ben sadece Im yerine I am yaptım yanlış dedi

October 8, 2018

AyeNur429930

Doğru yaptım ama yanlış dedi :/

October 11, 2018

Hayrunnisa978563

I yerine i yazdım ve çıldırıyorum

January 20, 2019

gozdekurrtulus

adam ile erkek arasında ki fark ne??

January 21, 2019

Sabriye691901

İdare eder gibi

June 2, 2019

Sabriye691901

Doğru yazıyorum kabul etmiyo

June 2, 2019

Azra130938

Lan bende aynısını dedim

June 14, 2019

imCudy.

ya demin man yazdim men yazmaliyim diye kabul etmedi, simdi men yazdim bu seferde man yazmadigim icin kabul etmedi. CILDIRICAM

September 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.