Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are a woman and I am a man."

Çeviri:Sen bir kadınsın ve ben bir erkeğim.

4 yıl önce

16 Yorum


ieatwqe

he she it is are you bunların anlamları nedir ve nerelerde kullanılır. hep onlar kafamı karıştırıyor

3 yıl önce

deniz469635

He erkekler için o She kızlar icin o İt insan dışı varlıklar için o İs: he she itin yanina gelir mesela -he is - Are: we you tehy in yanına gelir -they are- You: sen demek

3 yıl önce

BirsenKler

Present tense kullan

1 yıl önce

pomak2

Bunlar türkçemizde özne olarak adlandırılır.

5 ay önce

muhammed159

ARE YAPSAM NE FARKEDER is yapsam ne farkeder cevabınızı beklıyorum

3 yıl önce

NihatYldrm2

Are =topluluktur

2 yıl önce

ecrin548914

Bance kolay değil am yazdım acaba yanlışmı

1 yıl önce

Duru17464

Çok kolaydı↕↕↕↕

2 yıl önce

Nursah467786

:)

2 yıl önce

Nursah467786

İyi

2 yıl önce

merAltu1

A ve are nasil ayni anda kullanilir?

1 yıl önce

efsunece3

You an An olmazmı Sen bir kadınsın ve ben bir adamım you are aslında tamam ben yanlış yapmışım

1 yıl önce

Fatihlger1

Ya birinde adam diyor birinde erkek

9 ay önce

yaren627175

Veryvery kolaydu

8 ay önce

nurselies

Ayni ceviriyi yapmis olmama ragmen kabul etmedi

5 ay önce

Ela327466

ARE

4 ay önce