"YouareawomanandIamaman."

Çeviri:Sen bir kadınsın ve ben bir erkeğim.

4 yıl önce

13 Yorum


ieatwqe

he she it is are you bunların anlamları nedir ve nerelerde kullanılır. hep onlar kafamı karıştırıyor

4 yıl önce

deniz469635

He erkekler için o She kızlar icin o İt insan dışı varlıklar için o İs: he she itin yanina gelir mesela -he is - Are: we you tehy in yanına gelir -they are- You: sen demek

3 yıl önce

BirsenKler

Present tense kullan

1 yıl önce

pomak2

Bunlar türkçemizde özne olarak adlandırılır.

9 ay önce

muhammed159

ARE YAPSAM NE FARKEDER is yapsam ne farkeder cevabınızı beklıyorum

3 yıl önce

NihatYldrm2

Are =topluluktur

2 yıl önce

ecrin548914

Bance kolay değil am yazdım acaba yanlışmı

2 yıl önce

Fatihlger1

Ya birinde adam diyor birinde erkek

1 yıl önce

yaren627175

Veryvery kolaydu

1 yıl önce

nurselies

Ayni ceviriyi yapmis olmama ragmen kabul etmedi

9 ay önce

Ela327466

ARE

8 ay önce

h.k.p..

Ben sadece Im yerine I am yaptım yanlış dedi

2 ay önce

AyeNur429930

Doğru yaptım ama yanlış dedi :/

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.