"Siz erkeksiniz ve ben bir kızım."

Çeviri:You are men and I am a girl.

4 yıl önce

36 Yorum


elifylkvnci55

"Are" nin manasi ne

3 yıl önce

Onur563829

Çoğaltma anlamında you:sen. You are: siz

4 ay önce

ceren666

hayır you'dan sonra her zaman are gelir yanlış bir örnek olmuş you we they'den(çoğul) sonra are he she it'den(tekil) sonra is gelir

2 ay önce

sevgi552230

You sen are siz

2 hafta önce

fidan208944

Are bir seyi cemlesdirmesinde kullanilir,mesela she is a pretty woman-o guzel bi kadin;are those hungry?-onlar ac mi?

3 hafta önce

UysalBoy

Neden "You are boys..." yazınca kabul etmiyor?

4 yıl önce

recocom

Oglan kendi adinda da yaziyor ya boy:oglan demek

4 yıl önce

delitim.

Yine de kabul etmez mi?

3 yıl önce

ceren666

boys çoğul boy tekil

2 ay önce

BaakBenli

Siz erkeksiniz dediğinde çoğul yerine saygı olarak düşündüm ve You are man yazdım.

11 ay önce

alper191522

you are male and ı am female olmazmı ?

10 ay önce

Zarazarina

you are man and i am a girl....burda siz erkeksiniz dediginde cogul bisey ima ettigini nerden bilicem ben eger sizler erkeklersiniz derse tamam bir cok yerde yanlis yapiyor

10 ay önce

MelodiSude

Guys millet demek değil mi? Niye Oğlanlar yerine geçiyor?

3 yıl önce

abartuu

harf hatası sadece

2 yıl önce

yusuf771998

Abi erkekler adamlar mı oluyor. Erkekler yazdim adamlar çıktı

2 yıl önce

AhmetOuzKu

Beynim yandı

1 yıl önce

SedaErdalo

''boy'' da erkek yerine geçer, opsiyonlu olmalı bence :)

11 ay önce

Fatihlger1

Okey ı see

11 ay önce

coconutcorbasi

guys yazmalıymışız, erkek sözcüğü için tek karşılık guy mı?

10 ay önce

jansoti1

erkekler - men erkek - man Cok yanlis yapiyorlar.

9 ay önce

FatihMehme301834

Im yazıyorum kabul etmıyor ya

8 ay önce

hayat657500

Ya

8 ay önce

TuralMasim

Selam

7 ay önce

1996299182

Are Nedı

6 ay önce

llydiana

ben erkeklere males yazdım niye olmuyor

6 ay önce

gozdecifci

Okurlar diyor çoğul var sonuna s ekini getirmesi gerekiyor

4 ay önce

ntbeatz

Seçeneklerde " a " yoktuki koyamadığımız için hatalı kabul edildi !

4 ay önce

Defineadas1

...I am "a"yı yazmadım kabul etmedi

3 ay önce

HasanAkdik

Siz erkeksiniz derken çoğul olmadığı halde neden cevabı men olarak istiyor.

4 yıl önce

Viforvendetta

"siz erkeksiniz" çoğul zaten
"sen erkeksin" tekil.

"you are men"
"you are a man"

4 yıl önce

delitim.

Öyle istemiyor

3 yıl önce

Can_Halil

men man diye yazılması gerekmiyomu?

3 yıl önce

Mehbube11

Man erkek men erkekler demek

4 ay önce

alper2015

soruyu sorarken ben bir kizim diye cevap yazmami istiyor I am a girl yaziyorsun a olmucak diyor ben mantiği anlayamadim ?

3 yıl önce

kayra.efe.kan

are nin manası ne?

2 yıl önce

e-kerem

kız kaba herhalde tek kişi olsaydı sen erkeksin ben de kızım diyecekti sanırım

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.