1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We study at the same institu…

"We study at the same institute."

Çeviri:Biz aynı enstitüde okuruz.

July 10, 2014

7 Yorum


brahimGven8

Study çalışmak değil mi? Aynı enstitütüde çalışırız doğru olmalı.


brahim398198

Aynı enstitüde çalışırız da olmalı.


M.kara

biz aynı kurumda calisiriz neden olmadı


Selcen_Ozturk

cunku study'nin o tip bir calismak anlami yok. ders calismak ya da universitede okumak anlamlari var.


nuri721581

Biz ayni enstitüde ders çalışırız olur mu


KumruAyhan

Ben üniversite yazmıştım ama ..


Mehmet358126

study, read farkli kelime degilmi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.