"We study at the same institute."

Çeviri:Biz aynı enstitüde okuruz.

4 yıl önce

6 Yorum


M.kara

biz aynı kurumda calisiriz neden olmadı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cunku study'nin o tip bir calismak anlami yok. ders calismak ya da universitede okumak anlamlari var.

4 yıl önce

nuri721581

Biz ayni enstitüde ders çalışırız olur mu

7 ay önce

ErkanDal1

Başka bir alıştırmada THE STUDY IS IMPORTANT study nin araştırma/çalışma, THE STUDYING IS IMPORTANT ta ise studying in ders çalışmak/eğitim yapmak olarak adlandırmışsınız. Şimdide ders çalışmak diyorsunuz. Kafa karışıklığı.

4 ay önce

KumruAyhan

Ben üniversite yazmıştım ama ..

4 yıl önce

DenizGnlen

Yalnış öğretiyorsunuz

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.