Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Noi locuim lângă piață."

Traducere:We live by the square.

acum 4 ani

3 comentarii


Silviu2002

Buna ziua,va rog sa imi explicati de ce nu e acceptata forma "we live by the market"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

@StefanSilviu: Acum se acceptă ambele variante.

@anamaria.a219539:
Nu sunt sinonime.
”market” se referă la locul de unde cumperi diferite produse.
”square” se referă la o intersecție mare sau un loc central dintr-un oraș, în general pe unde merg turiștii.
Dar pentru că ambele se traduc prin ”piață”, la traducerea dinspre română spre engleză se acceptă ambele cuvinte (pentru că la recapitulare nu ai de unde să știi din ce capitol provine propoziția ca să alegi cuvântul predat acolo).

acum 4 ani

Silviu2002

Multumesc!

acum 4 ani