Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have seen an elephant once."

Çeviri:Ben bir kez fil gördüm.

4 yıl önce

21 Yorum


AliGoksel

"Ben bir kez bir fil gördüm" hakkında görüşleriniz?

4 yıl önce

MuratOnuk1

Ben o şekilde yazdım,oldu

3 yıl önce

ademgnay

Gormustum olmasi gerek miyormu

11 ay önce

kbrazl
kbrazl

Ben hayatimda bir kere fil gordum cumlesini tercih ederdim herhalde

4 yıl önce

VestelKatk

Cümlede In my life kısmının olmadığını düşünürsek ''bir kere/kez/defa fil gördüm'' aynı şeylerdir tercih senin

3 yıl önce

sametciftci

"daha once bir kez fil gordum." dogru kabul edilmeliydi.

3 yıl önce

MustafaYld745709

Çok güzel bir cümle, Türkçe düşünmeyi bırakın

3 yıl önce

VestelKatk

Türkçe ye çevirirken Türkçe düşünmek durumundasın aksi mümkün değil

3 yıl önce

sosyopatkapital

valla kardeşim ingilizce nasıl düşünülür ki ben ingiltere prensesi miyim

2 yıl önce

tolga.gok13

ben ilk kez bir fil gördüm yazdım ilk yüzünden yanlış dedi türkçede bile ne kadar saçma bir cümlü bir kez bir fil gördüm bir kez görmüşsen bu ilktir zaten

3 yıl önce

patroller

'İlk kez bir fil gördüm' cevabı kabul edilmeli bence. Gayet anlaşılır bir cümle

2 yıl önce

aacceemmii
aacceemmii

Ben daha önce bir fil gördüm ?

2 yıl önce

n4berk

Ben bir kez fil görmüştüm olur mu ?

2 yıl önce

n4berk

i had seen an elephant once olsaydı ben bir kez fil görmüştüm olurdu. *

2 yıl önce

Elchin.Nurali

Bən bir kərə bir fil gordum ))

7 ay önce

Erkan_gs

Çok saçma bir cümle

3 yıl önce

AliEmreK.

bu cümle neden present perfect yapıldı. i seen an elephant once olmaz mı?.

3 yıl önce

NalanAslan1

Seen zaten perfect de kullanılır, have/has olmadan fiilin 3. hali saçma olur bence.

3 yıl önce

AliEmreK.

saw olmalıydı haklısın

3 yıl önce

savas684672

fiilin üçüncü hali kullanılmış vede tecrübe edindiği için bence

2 yıl önce

venustheblue

Daha önce bir kez fil gördümün nesini kabul etmiyosun a.q keli

1 yıl önce