1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I had arrived at school."

"I had arrived at school."

Fordítás:Addigra megérkeztem az iskolába.

July 10, 2014

25 hozzászólás


gaborjaki

miért nem jó a "megérkeztem az iskolához"?

March 27, 2015

JillKalina

óó, véletlen elengedtem magam és sulit írtam iskola helyett :D


adrilili

?! A "korábban" helyett "korában" a helyes?????????


Tibor.hun

Egyértelműen nem. Jelentettem hibásnak.


KatalinKalmar

"Korábban megérkeztem az iskolába" írtam, de nem fogadta el. Helyette a "Korában megérkeztem az iskolába" szöveget javasolja!!!!!!!!!!!!!!


AkrysTina

Korábban érkeztem az iskolába. Ennek jónak kell lennie.szerinte pedig a ...megérkeztem. .. miért kell oda a "meg"?


oszimetal

Az "Előtte beértem az iskolába." mondattal mi lehet a baj?


Jozsef62

Miért tesz különbséget vajon az érkeztem és a megérkeztem között?


Esic1988

odaértem az iskolába????


phlewforever

Nem csak a nyelvet kell megtanulni, hanem együtt is kell gondolkodni a programmal. Ez szerintem baj...


the.elf.sis

Miért nem jó a suliba?


KatalinTth

Azt gondoltam szlengnek szamit, de azt irja, ha ugy irnam "megerkeztem suliba elotte" helyett "megerkeztem A suliba elotte" akkot jo. Szerintem mindketto jo.


Esztreke

Nekem elfogadta...


Sztankay54

Azt ,hogy megérkeztem az iskolába elfogadta,habár tudom ,hogy ez egy rossz fordítás.


n.k.zsuzsa

Megérkeztem az iskolába. - Ez jó fordítás.


lolandlovag

"Addigra odaértem az iskolába". Nyelvtanilag nem jó magyarul? 2016. 02. 18.


mik.del

Elértem az iskolába, miért nem jó? :(


FeketeSzof

Azt írtam, hogy Odaértem az iskolába válasz: "Nem a megfelelő szót használtad. Helyes válasz: értem az iskolába. " O_O 2016. 09. 21.


FeketeSzof

Értem az iskolához a helyes válasz, az odaértem az iskolához helytelen. 2016.09.21.


KovcsJzsef15

miért nem jó az" addigra odaértem az iskolába"


PeterKaton

előtte beértem az iskolába: ezt nyilván azért nem fogadja el, mert a feladat fordítója "beszélni kicsi magyar"


horvathgab13

Az "AT TIME" az nem lskolához?


PlayKing1000

Nekem elfogadta a sulit lol:) ;)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.