"Ihadarrivedatschool."

Fordítás:Addigra megérkeztem az iskolába.

4 éve

23 hozzászólás


gaborjaki

miért nem jó a "megérkeztem az iskolához"?

3 éve

JillKalina

óó, véletlen elengedtem magam és sulit írtam iskola helyett :D

3 éve

adrilili

?! A "korábban" helyett "korában" a helyes?????????

3 éve

Tibor.hun

Egyértelműen nem. Jelentettem hibásnak.

3 éve

KatalinKalmar

"Korábban megérkeztem az iskolába" írtam, de nem fogadta el. Helyette a "Korában megérkeztem az iskolába" szöveget javasolja!!!!!!!!!!!!!!

3 éve

AkrysTina

Korábban érkeztem az iskolába. Ennek jónak kell lennie.szerinte pedig a ...megérkeztem. .. miért kell oda a "meg"?

3 éve

oszimetal

Az "Előtte beértem az iskolába." mondattal mi lehet a baj?

4 éve

Jozsef62

Miért tesz különbséget vajon az érkeztem és a megérkeztem között?

4 éve

Esic1988

odaértem az iskolába????

3 éve

phlewforever

Nem csak a nyelvet kell megtanulni, hanem együtt is kell gondolkodni a programmal. Ez szerintem baj...

3 éve

the.elf.sis

Miért nem jó a suliba?

3 éve

KatalinTth

Azt gondoltam szlengnek szamit, de azt irja, ha ugy irnam "megerkeztem suliba elotte" helyett "megerkeztem A suliba elotte" akkot jo. Szerintem mindketto jo.

3 éve

Candy981403

Nekem elfogadta...

2 éve

Sztankay54

Azt ,hogy megérkeztem az iskolába elfogadta,habár tudom ,hogy ez egy rossz fordítás.

2 éve

lolandlovag

"Addigra odaértem az iskolába". Nyelvtanilag nem jó magyarul? 2016. 02. 18.

2 éve

mik.del

Elértem az iskolába, miért nem jó? :(

2 éve

FeketeSzof

Azt írtam, hogy Odaértem az iskolába válasz: "Nem a megfelelő szót használtad. Helyes válasz: értem az iskolába. " O_O 2016. 09. 21.

2 éve

FeketeSzof

Értem az iskolához a helyes válasz, az odaértem az iskolához helytelen. 2016.09.21.

2 éve

KovcsJzsef15

miért nem jó az" addigra odaértem az iskolába"

2 éve

PeterKaton
PeterKaton

előtte beértem az iskolába: ezt nyilván azért nem fogadja el, mert a feladat fordítója "beszélni kicsi magyar"

2 éve

horvathgab13

Az "AT TIME" az nem lskolához?

1 éve

PlayKing1000

Nekem elfogadta a sulit lol:) ;)

1 éve

PlayKing1000

Ok ok ok ok

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.