Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The men eat cheese."

Traducere:Bărbații mănâncă brânză.

acum 4 ani

5 comentarii


valentinsn

De ce barbatii si nu barbatul ?

acum 4 ani

elCodarecae

barbatul = the man, barbatii = the men

acum 4 ani

dody.andyt

Asta se știe, dar când zice cineva "man" sau "men" tu înțelegi care e?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • Da, ești atent la verb dacă este cel pentru persoana a treia singular (cu ”s” la final) sau plural (fără ”s” la final).
  • În plus, diferă și pronunția, asculați-o de mai multe ori până vă obișnuiți să de distingeți:
    La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
    La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.
    Ascultă la propozițiile astea diferența dintre: man și men.
acum 3 ani

DanGotca

E greu săți dai seama

acum 1 an