Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dziewczyna je śniadanie."

Tłumaczenie:The girl eats breakfast.

4 lata temu

10 komentarzy


RafalUrban3

Mi wyskakuje że brakuje - a - tylko a nie ma

1 rok temu

DamianMroc1

Same here, I don't see A

1 rok temu

Olaf833065

1 rok temu

KrystianNo5

A girls is having breakfast, nie miałem we wcześniejszych lekcjach takiego używania have :)

1 rok temu

Ulthion

Girl's eating? Po jakiemu to?

2 lata temu

DominikaGa2

A my się uczyliśmy HAS breakfast :/

4 lata temu

IgorWalak

The girl has breakfast. Oznaczało by chyba że Dziewczyna jadła śniadanie, czas przeszły. Natomiast w wypadku eats jest to czas teraźniejszy. Ale nie jestem tego pewien na 100%

1 rok temu

Phoenix1221

Ja też miałam 'have' , ale poprawniej jest chyba 'eat'.

3 lata temu

dulingo992178

Dziwny jest ten angielski swiat..?!*

2 lata temu

IgorWalak

The girl have breakfast. Oznaczało by chyba że Dziewczyna ma śniadanie. W sensie posiada, ale to tylko moje przypuszczenia. Lepiej żeby ktoś bardziej ogarnięty to sprawdził.

1 rok temu