A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We are in search of new knowledge."

Fordítás:Új tudást keresünk.

0
4 éve

7 hozzászólás


1Charli_XCX

De magyaros :D

0
Válasz4 éve

affy

Ha mar ilyen magyartalan, akkor a "Mi uj tudast keresunk" valaszt is el kellene fogadni. Jelentve: 2014.07.29-en

0
Válasz4 éve

Medwekoma
Medwekoma

keressük az uj tudást ??

0
Válasz4 éve

Medwekoma
Medwekoma

keressük az uj tudást ??

0
Válasz4 éve

ELLA211

Nagyon cseles! Amikor a "search" szó alá viszem a kurzort, hogy segítsen abban, mit jelent a szó, akkor az első helyen ezt ajánlja: "in search of" - nyomában lenni valaminek. Ezek után nem fogadja el a fordításomat: Az új tudás nyomában vagyunk. Vajon, ha nem helyes a fordítás, akkor miért ajánlja? Kis gonosz....

0
Válasz3 éve

Bauer01

Az új tudás nyomában vagyunk Ez szerintem ugyanúgy jó fordítás Nincs csel, csak szerintem sok sok hiba van még amit mi jelzéseink alapján fognak majd Kijavítani, ha mi jelezni fogjuk rendszeresen!!!!

0
Válasz3 éve

MihlyLszlH

Meglehetősen érthetetlen, értelmetlen...

0
Válasz1 hónapja