"All texts come from him."

Fordítás:Minden szöveg tőle jön.

4 éve

8 hozzászólás


1Charli_XCX

a szöveg nem lehetne üzenet (is)?

4 éve

7NurdaN7

Lehetne akàr üzenet is. A mondat logikai oldalàt nézve... Azonban az üzenetre van egy külön szavuk. Ahogy a magyarban is, (bàr összefüggésben àllnak jelentésüket tekintve) a "szöveg" és az "üzenet", éppúgy az angolban a "text" és a "message" különböző szavak.

11 hónapja

AdamToth1993
AdamToth1993

Én is erre gondoltam, elvégre, amikor igeként használják (pl. "She texted me."), nem úgy fordítjuk, hogy "xy szövegelt nekem", hanem üzenetet küldött, írt, stb.

1 éve

kogu4
kogu4

I never know how to finish my text. Soha nem tudom hogyan fejezzem be a szövegem.

8 hónapja

9owls
9owls

Minden szöveg tőle származik. Elfogadta.

2 hónapja

csikszem666

Szerintem lehet, nekem is kihúzta! :/

3 éve

Andi90687

Tőle jön minden szöveg - ezt nem fogadta el! Ugyanaz a jelentése!

2 éve

Pola51

Tőle jön minden szöveg. Ez vajon miért nem jó?

7 hónapja

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.