دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"How much does he make a month?"

الترجمة:كم يتقاضى في الشهر؟

منذ 4 سنوات

11 تعليقًا


ahmhsin

هالنمط من الترجمة لاينفع المتعلم

منذ 4 سنوات

meme817968

كم يصنع في شهر لازم صحيحه

منذ سنتين

khbilongo

كم يكسب فى الشهر

منذ 3 سنوات

AdamSalahk
  • يكسب = Earn / Gain
منذ سنتين

meme817968

كم يجني في شهر كمان لازم صح عطا خطا لازم تكون الشهر

منذ سنتين

tiva1234

كم يصنع في الشهر؟

منذ 3 سنوات

IOGeophysicist

كم هو يجنى بالشهر؟ انتم بتنسوا اضافة الضمير فى جمل كتير

منذ 3 سنوات

NabilTharw

الضمير بكون مستتر و ماله داعي بالجمله

منذ سنتين

mustafa830617

كم بالشهر يتقاضي

منذ سنتين

jJDj17

بيعملوا كام في الشهر)*من الاخر يعني بس الادق earn

منذ شهرين

Benkrane.houssam

اظن ان الجملة الأنسب : كم يصنع في الشهر! لكنها لا تعتبر مشكل، فسياق الجملة هو ما يحدد المعنى، لا تفشلو

منذ 3 أسابيع